Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de paza si ordine"


Anunt de participare (utilitati) numarul 115057/04.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Punct(e) de contact:  RADU CIURSAS, Tel. 0259-436934, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0259432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Servicii de paza si ordine"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele companiei de apa Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciului de paza pentru obiectivele companiei de apa Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30.000, 00lei si garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului constituite conform Documentatiei de Atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, se va legaliza acordul de asociere, dupa desemnarea firmei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (conform formular anexat);
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, -Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul General Consolidat de Stat, -Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul Local, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidat.Forma de prezentare: original sau copielegalizata.
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului -de pe langa Tribunalele Teritoriale ? valabil la data deschiderii ofertelor;certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritorialevalabil la data deschiderii ofertelor: original sau copielegalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea cifrei de afaceri
Prezentarea unei copii semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, a bilantului contabil , vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 impreuna cu contul de profit si pierderi. Bilantul contabil se ataseaza numai in fotocopie (xerox), neautentificata, semnata in original si stampilata de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carui bilant de prezinta.- Informatii generaleFormular nr. 2- Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu :3.000.000, 00lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 /2000 ( sau echivalent) al firmei care va efectua serviciul de paza, valabil pe toata durata de derulare a contractului.
-Licenta de functionare, conform legii 333/2003.
Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani.Experienta similara prin prezentarea Formularului nr.12E- prezentarea cel putin a unui contract similar finalizat cu cel ofertat, insotit de o recomandare vizata (sau document constatator - anrmap) din partea beneficiarului contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, pentru indeplinirea contractului si modul de asigurare al serviciului de paza
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru derularea contractului. Formular 12I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2011 11:00
Locul: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SAstr. D. Zamfirescu nr.3 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Tel. 0259/436934int137 , ,Email:  [email protected], Fax:  0259/432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer