Licitatie Publica - Servicii de paza si ordine publica la obiectivele beneficiarului
Anunt de participare numarul 3022/23.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr. 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 740072, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: ing.Victor Moldovan, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr. 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 740072, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: ing.Victor Moldovan, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr. 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 740072, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: ing.Victor Moldovan, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea padurilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si ordine publica la obiectivele beneficiarului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La Directia Silvica Tg-Mures si subunitatile acesteia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si ordine publica la obiectivele beneficiarului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar ore pe an pentru prestarea serviciului de paza, 44160 ore.
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2007 pana la 25.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1000 lei, garantia de buna executie este de 2, 5 % din valoarea facturata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri proprii si din incasari lunare in urma receptiei serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociativa/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G..34/2006;
-documente privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul local si general consolidat ;
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;
-copia statutului firmei din care sa reiasa ca in obiectul de activitate se regaseste activitatea de paza obiective
-licenta eliberata de M.A.I.conform legii 333/2003 privind paza obiectivelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista serviciilor de paza din ultimiiani , cu recomandare din partea beneficiarului ;
-informatii privind subcontractantii, sau asocierea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
-Conform legii 333/2003 privind paza obiectivelor
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria unitatii, la cupmararea documentelor de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 12:00
Locul: Directia Silvica Tg-Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul firmei sau un imputernicit al acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: Str. Bolyai nr.30, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/269223, Fax: 0265/269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutuonare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Tg-Mures Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Enescu nr6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 10:08