Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE


Anunt de participare numarul 106601/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  PANA LIDIA, Tel. 0372462637, In atentia:  Lincan Ingrid, Email:  [email protected], Fax:  0246212434, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Consiliului Judetean Giurgiu
Centrul Militar Judetean Giurgiu
Punctul de ComandaJudetean de Protectie Civila Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 030, 158.86RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.01.2011-31.12.2011 -301.418, 80 lei , 01.01.2012-31.12.2012 -243.456 lei , 01.01.2013-31.12.2013 -242.834 lei, 01.01.2014-31.12.2014 -242.450 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sediul Consiliului Judetean Giurgiu;Cantitate minima ? 1 postCantitate maxima ? 2 posturi
Centrul Militar Judetean GiurgiuCantitate minima ? 1 postCantitate maxima ? 2 posturiPunctul de ComandaJudetean de Protectie Civila GiurgiuCantitate minima ? 1 postCantitate maxima ? 1 posturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 030, 158.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5000 si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIn conformitate cu documentatia de atribuire: - Declaratie privind eligibilitatea ?- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata Certificate constatatore privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), - Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrul Comertului- Certificat de inregistrare fiscala (CUI)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire: Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare de 600000 leiBilanturile de verificare contabila si contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire: - lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-se va prezenta cel putin o?fise de informatii privind experienta similara?-Prezentarea unui contract avand ca obiect prestarea de servicii cel putin un contract de servicii de paza similar cu cel care face obiectul contractului (conform cerintelor din caietul de sarcini), din carecel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare de300.000 lei.- orecomandare din partea beneficiarilor mentionati anterior ? original sau copie legalizata
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii-prezentarea pentru principalele persoane responsabile pentru indeplinirea contratului, in copie (semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul? ) a certificatelor de calificare profesionala si a atestatelor eliberate de M.A.I. pentru exercitarea profesiei de ?agent de paza?
-CV?urile persoanelor responsabile cu derulareacontractului se vorprezenta in original
-declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani-informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti/asociati si specializarea acestora
certificat de atestare privind sistemul de managemental calitatii ISO 9001 , - document emis de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului demanagement de mediuISO 18001 ,
-Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, Str. Bucuresti, nr. 10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  Adresa postala: str. Portului nr.13, Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 0246212725, Email:  [email protected], Fax:  0246211792
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepoand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala:  str. Bucuresti nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462622, Email:  [email protected], Fax:  0372462611, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer