Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
Anunt de participare numarul 76374/28.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Militar Liceal"Mihai Viteazul"
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 25, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510077, Romania, Punct(e) de contact: SIMA EUGEN, Tel.0258834009, Email: [email protected], Fax: 0258834013, Adresa internet (URL): www.colmil-mv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SEDIUL COLEGIULUI MILITAR LICEAL , , MIHAI VITEAZUL"
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 525, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de paza si interventie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
70.080 ore
Valoarea estimata fara TVA: 525, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, constituita prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna inainte de semnarea contractului se va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, inform. generale despre operator economic, certificate fiscaleprivind plata taxelor si impozitelorla bugetele locale, certif. fiscal eliberat de min. finantelor publice sau sub. sale subordonate priv. plata taxelor si impozitelorla bugetul de stat, angajament de confidentialitate, autorizatie de securitate obtinuta de la autoritatea de securitate a MAPN pe baza chestionarului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de ORC, Fisa informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani, Situatiile financiare vizate de Administratia Finantelor Publice pt. anul 2008 si balanta de verificare la data de 30.04.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. beneficiari ai prestarilor de servicii de paza in ultimii 3 ani, declaratie care contine informatii priv. dotarile specifice echip. tehnic si mijloacele de transport, licenta eliberata de IGPR- copie legalizata, licenta de emisie pe o unda de frecventa pusa la dispozitie de IGCTI- copie legalizata, fisa de infor. privind exprienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
numar maxim nelimitat; Serviciu de paza face exceptie de la prevederile OUG 34/2006 (anexa 2B) aplicanduse prevederile actului normativ intern al MApN respectiv ordinul M47/2008
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1639
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:30
Locul: la sediul colegiului militar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pers. prezente in sala trebuie sa prezinte imputernicire din partea firmei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
participarea la etapa II este conditionata de obtinerea avizului de securitate favorabil
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 sect. 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: Str.Calarasinr. 76, Localitatea: SEBES, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731616, Email: [email protected], Fax: 0258/731615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 09:37