Licitatie Publica - Servicii de Paza si Protectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 67678/30.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: Sucursala Electrocentrale Doicesti, strada Aleea Sinaia nr 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: Serv Comercial, Tel.0245/227012, In atentia: Sabina STEFAN, Email: [email protected], Fax: 0245/227010, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Paza si Protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sucursala Electrocentrale Doicesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Paza si Protectie pentru anul 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Paza si Protectie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 504, 503.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-prezentare formular 12A completat, semnat si parafat de conducatorul societatii, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- prezentare formular 12 B completat, semnat si parafat de conducatorul societatii, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in raza caruia isi are domiciliul ofertantul) sau altele echivalente.
Certificatul Constatator se va prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007.-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului (formularul 2).-lichiditatea generala pe anul 2007 sa fie mai mare de 100%;
-solvabilitatea patrimoniala pe anul 2007 sa fie mai mare de 30%.
Pentru lichiditate si solvabilitate se va prezenta o situatie privind calculul acesteia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de neurmarire fiscala emis de DGFP.
2.Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, actualizata conform prevederilor HG.1010/2004.
3.Avizul actualizat pentru conducatorul unitatii specializate in prestarea serviciului de paza.
4.Prezentarea documentelor din care sa rezulte ca personalul angajat si conducerea firmei poseda nivelele de pregatire corespunzatoare atributiilor ce le revin.
5.Dovada posesiei mijloacelor de comunicare proprii in scopul asigurarii pazei obiectivului.(statii de radio emisie receptie =25 buc sau telefoane mobile=25 buc).Declaratie pe propria raspundere ca le va detine inainte de semnarea contractului.6.Declaratia pe proprie raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de paza ca nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3 luni, conform legii.
7.Declaratia pe proprie raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de pazaprivind asigurarea /dotarea cu uniforme si mijloace individuale de protectie cerute de lege pentru personalul implicat in activitatea de paza.
8.Intrucat societatea noastra este incadrata ca obiectiv de interes strategic, pentru persoanele care urmeaza sa executeserviciul de paza, sa prezinte pe langa avizul politiei si avizul sectiei judetene a Serviciului Roman de Informatii conform art.22 din HG nr 1010/2004.
9.Cazierul fiscal
10.Declaratie pe propria raspundere a conducatorului firmei privind atestarea integrala a personalului care efectueaza serviciul de paza.
11.Asigurarea serviciului de paza cu personal inarmat in cazul agentilor economicidetinatori de locuri/sectoare/obiective parte componenta a elementelor de infrastructura critica definite conform ord.M.E.C.nr 660/2005.Sa prezinte autorizatia de port arma.
12.Lista serviciilor similare prestate pe ultimii trei ani(formular 12F)in care sa se regaseasca cel putin un contract cu valoarea de cel putin 450000 RON(copie dupa contract).Lista va fi insotita de o recomandare de la beneficiar in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii si ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Locul: Sucursala Electrocentrale Doicesti-Serv Comercial
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire(unde este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Doicesti-Oficiul Juridic
Adresa postala: Aleea Sinaia nr 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel.02456/227012, Fax: 0245/227010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 14:10