Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 45381/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: Sucursala Electrocentrale Doicesti, strada Aleea Sinaia nr 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Comercial, Tel.0245/227012, In atentia: ing.Sabina STEFAN, Email: [email protected], Fax: 0245/227010, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SE Doicesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie
cu posibilitatea de prelungire a contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza si protectie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 065, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 15000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-formularul 12A, declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181-formularul 12B, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat constatator in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia financiara la 30.06.2007 vizata si inregistrata la organele competente, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, lichiditate generala medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 100%, solvabilitatea petrimoniala medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care sa dovedeasca implementarea unui sistem al calitatii sau echivalent-art.177()+art.192/oug34/2006, lista serviciilor similare prestate pe ultimii trei ani(formular 12F)si
documentele prevazute la art 69 din Legea 333/2003:
1.Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, actualizata conform prevederilor HG.1010/2004.
2.Avizul actualizat pentru conducatorul unitatii specializate in prestarea serviciului de paza.
3.Prezentarea documentelor din care sa rezulte ca personalul angajat si conducerea firmei poseda nivelele de pregatire corespunzatoare atributiilor ce le revin.
4.Dovada posesiei sistemelor de supraveghere video, sistemelor de alarmare, a mijloacelor materiale si de comunicatii proprii in scopul asigurarii pazei obiectivului.5.Declaratia pe proprie raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de paza ca nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3 luni, conform legii.
6.Declaratia pe proprie raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de pazaprivind asigurarea /dotarea cu uniforme si mijloace individuale de protectie cerute de lege pentru personalul implicat in activitatea de paza.
7.Intrucat societatea noastra este incadrata ca obiectiv de interes strategic, pentru persoanele care urmeaza sa executeserviciul de paza, sa prezinte pe langa avizul politiei si avizul sectiei judetene a Serviciului Roman de Informatii conform art.22 din HG nr 1010/2004.
8.Cazierul fiscal.
9.Declaratie pe propria raspundere a conducatorului firmei privind atestarea integrala a personalului care efectueaza serviciul de paza.
10.Asigurarea serviciului de paza cu personal inarmat in cazul agentilor economicidetinatori de locuri/sectoare/obiective parte componenta a elementelor de infrastructura critica definite conform ord.M.E.C.nr 660/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii sau ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 11:00
Locul: Sucursala Electrocentrale Doicesti-Serv Comercial
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire (unde este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavopoleos nr 6 sect 3, Localitatea Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Doicesti-Of Juridic
Adresa postala: strada Aleea Sinaia nr 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel.0245/227012, Fax: 0245/227010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer