Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie a bunurilor si valorilor pentru obiectivele apartinind Spitalului Judeteande Urgenta Braila .
Anunt de participare numarul 116017/24.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Bunea Leonard, Tel. 0239/693868, In atentia: Ec.Mihalache Virgil, Email: [email protected], Fax: 0239/693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si protectie a bunurilor si valorilor pentru obiectivele apartinind Spitalului Judeteande Urgenta Braila .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Loc. Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, STR.PIETATI NR.1-3
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie a bunurilor si valorilor pentru obiectivele apartinind Spitalului Judeteande Urgenta Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 420, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.04.2011 pana la 30.04.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este 2% din valoarea estimata, respectiv 8400 lei.garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular A , deeligibilitate .
Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundere
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului ...
Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertant, sa fie mai mare sau egala cu 190% din valorea estimate a contractului :420480 × 190% =798912.00 leiCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Se solicita:
Ultimul bilant contabil anual, vizat si inregistrat de organele competente, se poate prezenta fie bilantul la 31.12.2009 fie 31.12.2010 daca a fost depus si avizat de organele competente , este contrasemnat si cu rezultat financiar pozitiv. Se va prezenta o copie dupa acest document.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta referitoare la rezultatul financiar trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei..Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract de servicii de paza si protectie similar cu al prezentei documentatii, a carei valoare sa fie de cel putin 400000.00 lei cu TVA.Se va prezenta pentru contractul invocat ca experienta similara Formularul 5, care va fi insotit de copia contractului si de recomandarea sau certificatul constatator din partea beneficiarului respectiv.2.Licenta de functionare a societatii, eliberata de catre Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document.
Licenta de functionare a societatii, eliberata de catre Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul monitorizare si interventie, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document.
3.Ofertantul trebuie sa aiba un aviz de detinere arme si munitie neletale, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copie dupa acest document.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4.Ofertantul trebuie sa aiba urmatoarea dotare tehnica minima proprie sau inchiriata: -.8 buc. armament neletal omologat. Se va prezenta copii dupa documentele doveditoare.-1 buc. mijloc de transport operativ la obiectivele apartinand autoritatii contractante in caz de interventii. Se va prezenta copie dupa documentul care face dovada dispunerii acestuia.-echipament specific si personalizat (tonfe, spray-uri lacrimogene, electrosocuri, echipament iarna, etc) pentru minim .8. agenti de paza. Se vor prezenta documente care fac dovada dispunerii acestuia.-minim 10 buc. mijloace de comunicare intre agenti si dispecerat sau sediul societatii ( statii emisie-receptie, telefoane mobile, etc. ) in caz de interventii.Se vor prezenta documente care fac dovada dispunerii acestora.Se va intocmi Formularul nr.3.5.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal minim pentru derularea contractului: -30 agenti de paza. Se vor prezenta copii dupa atestatele eliberate de MAI-AGPR-IPJ-Serviciul de Ordine Publica sau certificatele de calificare profesionale ale agentilor eliberate de persoane juridice atestate (autorizate) de organele competente. De asemenea se vor prezenta in copii si avizarea port armaneletala pentru agentii de paza, eliberata de MAI-IGPR-IPJ-SOP.-3 persoane monitorizare dispecerat.-3 persoane pentru patrulare intre posturile fixe.-2 sefi de tura.Se va intocmi Formularul nr.4.6.Ofertantul trebuie sa dispuna de punct de lucru in municipiul Braila sau orasul Ianca, cu echipa de interventie in caz de evenimente majore, la care nu fac fata agentii aflati in serviciu. Se va prezenta pentru conducatorul societatii specializate de paza care coordoneaza punctul de lucru, avizul Inspectoratului de Politie Judetean sau al Directiei generale de Politie a municipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza teritoriala isi bare sediul societatea respectiva, in conformitate cu legislatia in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 11:00
Locul: sediu autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS , NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind din ziua urmatoare luarii in considerare a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel. 0239693868, Email: [email protected], Fax: 0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 16:13