Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie a bunurilor, valorilor, mijloacelor fixe si personalului apartinand Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara ?Ion Ionescu de la Brad? Iasi


Anunt de participare numarul 133919/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +40 232407575, Email: [email protected], Fax: +40 232407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si protectie a bunurilor, valorilor, mijloacelor fixe si personalului apartinand Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara ?Ion Ionescu de la Brad? Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie a bunurilor, valorilor, mijloacelor fixe si personalului apartinand Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara ?Ion Ionescu de la Brad? Iasi
Corp cladire Facultatile de Agricultura si Horticultura; Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi;
Corp cladire Pavilion 13 Mecanizare si acces auto; Aleea M. Sadoveanu nr. 3;
Corp cladire Facultatile de Zootehnie si Medicina Veterinara, Aleea M. Sadoveanu nr. 8-10;
Corp cladire Camin studentesc C 1; Aleea M. Sadoveanu nr. 4-6;
Corp cladire Camin studentesc C 2; Aleea M. Sadoveanu nr. 4-6;
Corp cladire Camin studentesc C 3; Aleea M. Sadoveanu nr. 4-6;
Corp cladire Camin studentesc C 4; Aleea M. Sadoveanu nr. 4-6;Corp cladire Cantina Studenteasca; Str. Stoicescu nr. 1A;
Baza sportiva + Sala de sport + Ateliere de intretinere + parcare Facultatile de Zootehnie si Medicina Veterinara;
Corp cladire Camin studentesc si cladiri existente Ferma Iezareni, com. Miroslava, Iasi
Campuri didactice Ferma Iezareni, com. Miroslava, Iasi
Campuri didactice Ferma V. Adamachi; Aleea M. Sadoveanu nr. 9;
Campuri didactice Ferma V. Adamachi; Aleea M. Sadoveanu nr. 9;
Campuri didactice Ferma Rediu com. Rediu Iasi;
Baza de practica montana com. Plaiu Sarului jud. Suceava;
Post patrula zi/noapte (Baza sportiva si toate terenurile aflate pe teritoriul universitatii)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A BUNURILOR, VALORILOR, MIJLOACELOR FIXE SI PERSONALULUI APARTINAND UNIVERSITATII DE STIINTE AGRICOLE SI MEDICINA VETERINARA ?ION IONESCU DE LA BRAD? IASI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 644, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare7.425, 00 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Scrisoare de garantie bancaraIn cazul scrisorii de garantie bancara ? se precizeaza completarea acesteia conform formularului nr. 11 fiind necesara depunerea acesteia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordinul de plata (vizat de banca)se va plati in: Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de3 % din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3)garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010
Cerinta obligatorie: prezentare formularG
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular BDeclaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: prezentare formularH
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Gerard JITAREANU ? Rector.
Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana Chirita
Presedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru Neagu
Membri comisie evaluare ? Prof. univ. dr. Paul Corneliu Boisteanu; Ing. Evelina Pavel; Ec. Iulia Boghiu; Ing. Pavel Acostachioaie; Ing. Carmen Maslin
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident
Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.
In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Licenta de functionare, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, conform Legii 333/2003 cu modificarile si completarile
Ulterioare, pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, respectiv pentru efectuarea urmatoarelor servicii: ? asigurare servicii de paza;
? asigurare insotire transport valori;
? asigurare dispecerizare, monitorizare si interventie la sisteme de alarma montate in locatii ale beneficiarului.
Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Bilantul contabil
Informatii privid cifra de afaceri
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri (curs mediuBNR/infoeuropa pentru fiecare an in parte: 2009:4, 2373 lei/1 euro; 2010:4, 2099 lei/1 euro; 2011:4, 2379 lei/1euro), peultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.250.000, 00 leiin domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii din ultimii 3 ani
Fisa privind experienta similara
Cerinta minima : Experienta similara concretizata prin indeplinirea unui numar de unu sau mai multecontracte de prestari servicii, similare, in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin1.100.000, 00 lei
Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta minima :
Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului; Copie dupa avizele eliberate de Inspectoratul de Politie Judetean pentru persoanele din conducerea societatii
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti de servicii similare
Cerinta minima: Minim o recomandare
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece criteriul de atribuire este ?cel mai mic pret?, pentru ofertele care prezinta preturi egale, fiind procedura online, ofertantii vor depune electronic un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari de catre Autoritatea Contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepanddin ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta in considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232407575, Email: [email protected], Fax: +40 232407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer