Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie a obiectivelor ce apartin Sistemului de Gospodarire a Apelor Neamt


Anunt de participare numarul 111914/23.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Draganuta, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Compartiment achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si protectie a obiectivelor ce apartin Sistemului de Gospodarire a Apelor Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: 1) Sediul Formatiei Bistrita ? Aval si Service din Piatra Neamt, str. Nordului nr.10;2) Sediul Formatiei Siret ? Moldova din mun. Roman, str. Renasterii nr. 36, jud. Neamt;3) Sediul Formatiei Moldova ? Ozana din Tg.Neamt str. Romana nr. 60, jud. Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie a obiectivelor ce apartin S.G.A. Neamt: 1) Sediul Formatiei Bistrita ? Aval si Service din Piatra Neamt, str. Nordului nr.10;
2) Sediul Formatiei Siret ? Moldova din mun. Roman, str. Renasterii nr. 36, jud. Neamt;3) Sediul Formatiei Moldova ? Ozana din Tg.Neamt str. Romana nr. 60, jud. Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza si protectie a obiectivelor ce apartin SGA Neamt, astfel:
1.Obiectiv Piatra Neamt = 570 ore/luna
2.Obiectiv Roman=570 ore/luna
3. Obiectiv Tg. Neamt =570 ore/luna
Programul de lucru pentru cele 3 posturi de paza este: 15ss -7ss de luni pina vineri iar sambata, dumnica si sarbatorile legale 24 ore din 24 ore.
Total ore in 12 luni / 3 posturi de paza ? 20.520
Valoarea estimata fara TVA: 141, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura este de 2833 lei; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului: fonduri proprii. Platile se vor efectua lunar, in perioada 24-30 a fiecarei luni, cu OP in termen de 60 zile in contul de TRZERERIE al prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna avand obligatia de a-si legaliza asocierea numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin 314 din 12.10.2010 emis de Autoritatea nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice);Certificat constatator, valabil la data depunerii ofertei, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari (minim 1 contract) de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
?Copie a minim 1 contract similar declarat la punctul 1);Recomandari din partea altor beneficiari: minim o recomandare din partea contractantilor declarati la punctul 1);Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Lista cu personalul care va acoperi posturile prevazute in Caietul de sarcini, inclusiv personalul de rezerva pentru acoperirea concediilor legale de odihna si concedii medicale;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente de autoaparare, mijloacele de patrula, control si interventii, echipamente de comunicatii si alte mijloace prevazute de legislatie, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Licenta eliberata de organele in drept conf.L333/2003 valabila la data depunerii ofertei;
Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate; Certificat ISO 14001 sau echivalent privindManagementul de Mediu emis deorganisme de certificare acreditate;Certificat OHSAS 18001 sau echivalent privindManagementul Securitatii si Sanatatii in munca emis de organisme de certificare acreditate;Certificat ISO 27001 sau echivalent privindManagementul Securitatii Informatiei
(ISMS) emis de organisme de certificare acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor la CNSC este de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer