Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie a obiectivelor SH Targu Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 19700/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0213074629, Email: [email protected], Fax: 0213032572
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Targu Jiu
Adresa postala: Str.Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: birou contracte, Tel.0253/207269, In atentia: Corina Patruti, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Targu Jiu
Adresa postala: Str.Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253/207269, In atentia: Corina Patruti, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Targu Jiu
Adresa postala: Str.Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: birou contracte, Tel.0253/207269, In atentia: Corina Patruti, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza si protectie a obiectivelor SH Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La sediul SH Targu Jiu si la obiectivele amplasate in Motru si Tismana
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de paza si protectie in conformitate cu caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de paza si protectie pentru cele 11 obiective enumerate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 561, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -11000lei;garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in art.181/OG 34, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare, licenta de functionare eliberata de IGP;aviz de functionare eliberat de SRI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimul an incheiat ;informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor incheiate pe ultimii 3 ani;certificat de acreditare ISO 9001/2000 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3500
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire poate fi achizitionata de la birou contracte contra sumei de 25 lei fara TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Targu Jiu, str. Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Targu Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici prezentand in acest sens o imputernicire si copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 601125, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou contracte, Sucursala Hidrocentrale Targu Jiu
Adresa postala: Str. Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Targu Jiu, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253/207269, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer