Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de paza si protectie inarmata a obiectivelor, bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Sibiu?


Anunt de participare (utilitati) numarul 138143/14.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, prin Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Str. Rahova, Nr. 45 (program de lucru: 7.30 ? 15.30, Luni ? Vineri), Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550345, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Contracte, Tel. +40 269202340, In atentia: Georgeta DAVID, Email: [email protected], Fax: +40 269244135, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice HIDROELECTRICA S.A. ? Sucursala Hidrocentrale Sibiu
Adresa postala: Str.Rahova, Nr.45, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550345, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Etaj 1, Camera 107, In atentia: Maria Bandescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de paza si protectie inarmata a obiectivelor, bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La obiectivele indicate in caietul de sarcini nr. 1815 / 03.05.2012
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea prestarii de ?Servicii de paza si protectie inarmata a obiectivelor, bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Sibiu?, conform prevederilor Caietului de sarcini nr. 1815 / 03.05.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini nr. 1815 / 03.05.2012
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 40 000 lei, per. de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModuri de constituire: a)scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in orig. cf. Formular nr. 10 ? Scrisoare de garantie de participare.b)virament bancar (OP-orig. vizat de banca in contul autoritatii contractante RO42 RNCB0227 0360 6251 0001, deschis la BCR Sucursala Sibiu)c)alte modalitati prev. in HG nr. 925/2006, art. 86, cu modif. si completarile in vigoareGarantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. 2 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categ. IMM garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine of. garantia de participare atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acordului-cadru si a primului contract subsecvent.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru si primul contract subsecvent in perioada de valabilit. a ofertei-se afla in situatia prev. la art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioareNeprez. garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru ofertantii IMM care doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare cf.art.16 al.(2) din Legea nr.346/2004, se solicita depunerea declaratiei pe propria raspundere, in cf. cu modelul prev. in Anexele 1-2 ale Legii nr 346/2004.Toate doc. care fac dovada constituirii garantiei (cuantumul, termenul, modalitatea, dovada de IMM) vor fi atasate in orig. in exteriorul plicului care contine oferta. Cuantumul gar. de buna exec: 10% din val. fara TVA a primului ctr. subsecvent. Gar. de buna exec. ptr. fiecare ctr. subsecvent incheiat ulterior va fi de 10% din val. fara TVA a acestuia.In cazul ofertantilor din categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna exec. se constituie in procent de 5 % din val. fara TVA a primului ctr. subsecvent. Gar. de buna exec. pentru fiecare ctr. subsecvent incheiat ulterior va fi de 5 % din val. fara TVA a acestuia. Eliberarea gar. de buna exec.: se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a oblig. asumate prin ctr., conform art. 92 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006.Modul de constituire a gar. de buna exec.: se face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de catre o soc. bancara sau o soc. de asigurari, care devine anexa la contr. subsecvent. (cf. model - Formular nr. 13 - Scrisoare de garantie de buna executie). Documentul se va prezenta in orig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii: 100, 00%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, conform art. 180 -181 din OUG nr. 34 / 2006
Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (original), insotit de:
a) Certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).
b) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).
In cazul in care ofertantul este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor, operatorul economic va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa Formularul nr. 3.
ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele:
Ovidiu Spatari, Director Sucursala Hidrocentrale Sibiu
Dumitru Matei Dima, Director Adjunct Tehnic
Adriana Dobrota, Director Adjunct Economic si ComercialCerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010. In acest sens se va completa Formularul nr. 17. Cerinta nr. 1 - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, conform art. 183 din OUG nr. 34 / 2006: Pentru persoane juridice/fizice romane:
a) Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata.
b) Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru trebuie sa fie de minim 2 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani cuprinzand minim o prestare similara. Ofertantul va face dovada ca a derulat sau deruleaza cel putin un contract cu obiect de activitate similar.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 75 agenti de paza atestati de catre Inspectoratele Politiei Judetene.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari servicii
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de prestari servicii: cel putin un dispecerat de monitorizare situat pe raza judetului Sibiu si minim 4 autovehicule proprii in vederea asigurarii deplasarii in timpul optim de interventie.
Certificat SR EN ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
- Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
- HG nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 10:00
Locul: S.C. HIDROELECTRICA S.A. ? Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Str.Rahova, Nr.45, Parter, Sala Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.-Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni la propunerea de acord-cadru si respectiv la cea de contract subsecvent inainte de depunerea ofertei, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a respinge oferta ca fiind neconforma, in conditiile art. 36 alin. 2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contractuale sunt inacceptabile, fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul, desi a fost informat cu privire la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contractuale in privinta carora nu s-au facut obiectiuni inainte de depunerea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice HIDROELECTRICA S.A. - Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Compartiment juridic
Adresa postala: Str. Rahova, nr.45, etaj 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550345, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer