Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie la obiectiv militar
Anunt de participare numarul 8307/02.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01924
Adresa postala: Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012381, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Busuioc, Tel.021/3194000 int 595, Email: [email protected], Fax: 021/3194033
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si protectie la obiectiv militar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Muzeul Aviatiei, str.Fabrica de Glucoza, nr.2-4, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie la un obiectiv militar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea serviciilor de paza si protectie cu 4 posturi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi, prin act aditional, cu 4 luni functie de bugetul si nevoile unitatii
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2400 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-bugetul M.Ap.-U.M. 01924-plata se face lunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea prin contract de asociere incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completata conform formular A; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu formularul B; certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si bugetul de stat, emise de autoritati competente; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; autorizatie de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei; chestionarul de securitate, completat conform prevederilor legale, pentru executarea verificarilor necesare eliberarii avizului de securitate, chestionar ce va fi depus in plic sigilat, separat, cel mai tirziu la data depunerii ofertei de catre operatorul economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati operatorii economici a caror cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, este mai mare de 660.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contractele finalizate, sau in derulare, ce vor fi prezentate in original, sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati operatorii economici care au finalizat, sau au in curs de derulare, cel putin 2 contracte cu o durata de minim 1 an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, soseaua Bucuresti-Ploiesti, Km.10, 5, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali, sau persoane imputernicite in scris, de catre ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT ADUCE MODIFICARE ANUNTULUI NUMARUL 7985 DIN 29.03.2007 LA PUNCTUL II.2.1)-VALOAREA ESTIMATA FARA T.V.A. A CONTRACTULUI. Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, agentii economici trebuie sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea de securitate, desemnata de Ministerul Apararii, conform H.G.781/2002 privind protectia informatiilor clasificate. Operatorii economici ridica chestionarul de securitate odata cu documentatia de atribuire a contractului de la sediul autoritatii contractante, urmand sa il depuna completat cel tarziu pana la data de 30 aprilie 2007, la aceeasi adresa. In functie de eliberarea avizelor de securitate pentru toti participantii la procedura de achizitie, data deschiderii ofertelor se poate amana, modificarea urmand a fi comunicata prin fax tuturor participantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statul major al Fortelor Aeriene - Biroul Juridic si Drept Umanitar
Adresa postala: sos. Bucuresti - Ploiesti, Km.10, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Tel.021/3194000, Fax: 021/3194033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2007 14:56