Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie la sediile din : Str. Biserica Amzei nr. 21-23 (3 posturi), Str. Grivita nr. 208 (1 post), Str. Pajura nr. 13 (1 post), Str. G-ral Berthelot nr. 55 (1 post)


Anunt de participare numarul 118866/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Adresa postala:  strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010343, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN BOGDAN, Tel. 021.311.91.09 int. 113, Email:  [email protected], Fax:  021.319.99.92, Adresa internet (URL):  http: //www.impozitelocale1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetelor locale
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si protectie la sediile din : Str. Biserica Amzei nr. 21-23 (3 posturi), Str. Grivita nr. 208 (1 post), Str. Pajura nr. 13 (1 post), Str. G-ral Berthelot nr. 55 (1 post)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Str. Biserica Amzeinr. 21-23;Calea Grivitei nr. 208;Str. Pajura nr. 13;Str. General Berthelot nr. 55; sectorul 1 Bucuresti,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 313, 700RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza si protectie la sediile mentionate anterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 6 posturi cu program de lucru cu publicul (conform Caiet de Sarcini)
- 1 post cu program de 24h/24h
numar mediu de ore/2ani - 41790 ore
Valoarea estimata fara TVA: 313, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 6.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateteaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participantCertificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat obligatoriuCertificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul localulterioare;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea):
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialCertificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialLicenta de functionare emisa de I.G.P.
Licenta de emisie pe o unda de frecventa pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, sau dovada inchirierii unei frecvente, sau orice documente (ex. factura fiscala)Avizul emis de I.G.P pentru conducatoriisocietatilor participante precum si atestatul pentru incadrarea personalului de paza6. Autorizatie port arma pentru societate? copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formular nr. 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 7Fisa experienta similara Formular nr. 8 (Experienta similara)- obligatoriu(minim 3 formulare) Fiecare formular de experienta similara va avea atasat Recomandarea de la beneficiar.Declaratie pe proprie raspunderecu privire la echipamentele tehnice aflate in dotareFormularul nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? obligatoriuStandarde de asigurare a calitatii: Certificat privind sistemului de management al calitatii (al operatorului economic) ISO 9001/2008In cazul inexistentei acestui certificat, operatorul economic va prezenta orice document care poate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor pe care le desfasoara.
Informatii privind protectia muncii Formular nr. 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4 021 310.46.41, Fax:  +4 021 310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1
Adresa postala:  Str. Biserica Amzei nr. 21-23, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010343, Romania, Tel. +4 021 311.91.09/148, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 319.99.92, Adresa internet (URL):  www.impozitelocale1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer