Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de pompieri (Deservire remiza PSI pentru depouri CF si SELC Bacau)


Anunt de participare (utilitati) numarul 92979/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de pompieri (Deservire remiza PSI pentru depouri CF si SELC Bacau)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Depoul CF Iasi, Depoul CF Suceava, SELC Bacau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 107, 648RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor avea termen de valabilitate de 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deservirea remizelor PSI inclusiv verificare, reparare si incarcare stingatoare din subunitatile RTFC Iasi conform prevederi caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
50413200-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini si anexe la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 107, 648RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=22.100 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.proprie rasp.priv.eligibilitatea-formular F 1, in orig;2.Decl.propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-form.F 2, in orig;3.Certif.constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, val.la data deschiderii ofertelor, din care sa rez.ca dom.de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii-in orig.sau copie legalizata;4.Certif.de atestare fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib.de Directia Gen.a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-in orig.sau copie leg;5.Certif.priv.plata taxelor si impozitelor locale, elib.de Primaria locala-in orig.sau copie legalizata;6.Certif.de cazier fiscal societatein original sau copie legalizata;7.Cazier judiciar pt.administratorul ofertantului(semnatarul decl.priv.eligib.-in orig.sau copie leg;8.Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP) original de la banca;9.Interogarea centralei de risc bancar (CRB) original de la banca;10.Ofertantul va face dovada detinerii a punctelor de lucru inregistrate la registrul comertului in locatiile serviciului ofertatNota: Certificatele si documentele mentionate treb.sa fie valabile la data desch.ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila;2.Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - formular F 3, in originalNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Valoarea minim impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani cel putin 738.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ISO 9001pt.serv.de protectie contra incendiilor valabil cel putin pt.2010;2.ISO 14001pt.serv.de prot.contra incendii val. c.p. pt.2010;
3.OHSAS 18001-pt.serv.de prot.contra incendii val. c.p. pt.2010;
4.Ofertantul va demonstra ca detine avizul de conformitate de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta priv.respectarea criteriilor de performanta de catre Serviciul Privat pentru Situatii de Urgenta copie;
5.Decl.propria rasp.priv.lista princip.servicii prestateNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.se va prezenta c.p.un contract in copie incheiat pt servicii de deservire remiza PSI in depouri (remize de locomotive)-form.F4 in orig;b.Rec.de la c.p.un beneficiar pt deservire remiza PSI-in orig.si nu mai veche de 30 zile;ofertantul va prez.documente (formular F 4a in orig) de la beneficiarii la care a mai prestat servicii similare conform prevederi pct.V.4.5 din fisa de date a documentatiei de atrib;c.Decl.propria rasp.din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut sau nu are litigii cu SNTFC-in orig;6.Decl.pe proprie rasp.ref.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va demonstra ca are personal specializat in domeniu (se vor prezenta copii legalizate ale diplomelor pentru pompier sau servant pompier)-form.F 5a, in orig;b.Ofertantul va face dovada detinerii unui contract cu Medic medicina munciicopie contract;c.Ofertantul va face dovada pt.instruirea personalului la PM si PSI-decl.propria rasp.pt.serviciu intern sau pt.serviciu extern se va prezenta copie contract;7.Decl.propria rasp.priv.dotarileNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Ofertantul va demonstra ca detine echipam.necesar pt.deservire remiza PSI si a cel putin unei autospeciale (masina de pompieri)-form.F 5b in orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 10:00
Locul: Iasi, B-dul Nicolae Iorga nr. 2, etaj 1, Birou Achizitii, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31046421, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2010 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer