Licitatie Publica - Servicii de pompieri pentru obiectivele CNE Cernavoda
Anunt de participare (utilitati) numarul 132767/27.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNN - CNE Cernavoda
Adresa postala: Strada Medgidiei, nr.2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel. +40 241801196, In atentia: Elena Gyorgy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de pompieri pentru obiectivele CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de pompieri pentru desfasurarea activitatilor de prevenire si stingerea incendiilor si a activitatilor suport de limitare si/sau inlaturare a urmarilor situatiilor de urgenta la obiectivele apartinand CNE-Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de pompieri pentru desfasurarea activitatilor de prevenire si stingerea incendiilor si a activitatilor suport de limitare si/sau inlaturare a urmarilor situatiilor de urgenta la obiectivele apartinand CNE-Cernavoda - 1lot
Valoarea estimata fara TVA: 15, 133, 376RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 300.000 Lei si va avea o valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor mentionata in anuntul de participare.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1-VI.3.5, dupa caz. Inf.suplim. priv. garantia de particip.: In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National al Contestatiilor (CNSC), si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia / garantiile de participare depuse, suma / sumele stabilite in art 2781 din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 9.073, 34 lei. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea anuala a contractului. 2) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. 3) Garantia trebuie sa fie irevocabila. 4) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Formularul VIII.2. - anexat - reprezinta modelul pentru o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se completeaza Formularul V.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006: Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se completeaza Formularul V.1.cd) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006: Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantului asociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarii procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare StrategieEc. Elena Negulici ? Director EconomicOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire.Se va completa formularul V.1.d Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).Persoane juridice /fizice straine: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a fi luat in considerare documentul se va prezenta in copie, insotit de o traducere autorizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii generale
Sustinere financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personal
Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor
Sustinerea tehnica
ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior deschiderii si calificarii ofertelor, Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP o invitatie privind participarea la faza finala de licitatie electronica pentru procedura off-line, catre ofertantii care au depus oferte admisibile.Factorul de evaluare pentru care se va licita electronic va fi ?pretul?. Daca in urma licitatiei electronice doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc ( cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie o noua propunere financiara prin intermediul SEAP la care operatorii economici vor raspunde introducand noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA ? 25337
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul VI.7.2.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire numarul 12339 din 13.01.2012 ? respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA, Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 12:49