Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prelevare probe si analize fizico-chimice pentru apa uzata din statiile si interstatiile de metrou


Anunt de participare (utilitati) numarul 130188/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  ROXANA COSTROJ, Tel. 021.319.36.70, In atentia:  Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de prelevare probe si analize fizico-chimice pentru apa uzata din statiile si interstatiile de metrou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Bucuresti ? statii si interstatii de metrou
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de prelevare probe si analize fizico-chimice pentru apa uzata din statiile si interstatiile de metrou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90400000-1 - Servicii privind apele reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de prelevare probe si analize fizico-chimice pentru apa uzata din statiile si interstatiile de metrou ? conform cantitatilor precizate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 535, 062.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare cf.art. 6 ali. 3 din HG 925/2006. Vezi inf. sect. VI.3.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 4.586, 26 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contracului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate prin buget din venituri proprii si subventie de la bugetul de stat. Plata va fi efectuata cu ordin de plata, in termen de 30 de zile de la receptia serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
- Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare;
- Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
- Prezentare certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial.
- in cazul persoanelor juridice straine: prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate (dupa caz):
- Prezentarea formularului nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
- datele de identificare a operatorului economic;
- media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2008, 2009, 2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare celor care fac obiectul procedurii, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) - Formularul nr. 12E din Sectiunea III.
2. Recomandare din partea unuia dintre beneficiarii mentionati in tabelul anexat Formularului 12E.
3. Resurse umane ? declaratie pe propria raspundere privind personalul pe care ofertantul se angajeaza sa il utilizeze in cadrul contractului (Formularul 12I din Sectiunea III), cu precizarea persoanei responsabile cu indeplinirea obiectului contractului, care isi va declara disponibilitatea pentru toata durata de valabilitate a contractului.
4. Declaratie pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate direct raspunzator de indeplinirea contractului si pregatirea acestuia. Declaratia va fi insotita de CV-uri, autorizari, certificari din care sa reiasa experienta in domeniu a persoanelor respective si capacitatea prestarii muncii solicitate prin Specificatia tehnica.
5. Declaratie care contine informatii privind dotarile tehnice de care dispune ofertantul (Formularul nr. 12H din Sectiunea III), in vederea asigurarii serviciilor prevazute in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata rundei: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate anterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea totala a contractului inclusiv suplimentarea este de 535062.50 lei.Valoarea estimata pentru trei luni este de 229.312, 50lei. Valoarea aferenta suplimentarii este de 305.750, 00 lei.Documentatia de atribuire, eventualele completari si raspunsurile la solicitarile de clarificari se publica la adresa www.e-licitatie.ro, atasate prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5389, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer