Licitatie Publica - Servicii de prelevare si analize de laborator probe de apa uzata
Anunt de participare (utilitati) numarul 118507/30.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Harabor, Tel. 0212041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0212041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de prelevare si analize de laborator probe de apa uzata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: la sediul achizitorului
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 155, 600EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent/an. Numarul se poate majora functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de prelevare si analize de laborator probe de apa uzata pentru punctele de lucru AIBB-AV si AIHCB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90733000-4 - Servicii privind poluarea apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de prelevare si analize de laborator probe de apa uzata pentru punctele de lucru AIBB-AV si AIHCB
Valoarea estimata fara TVA: 155, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in cuantum de 6400 lei, garantia buna executie 10% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent acordului cadru, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constator si certificat de inmatriculare emise de ORC.
pentru persoane juridice straine- documente privind situatia personala similare celor solicitate persoanelor juridice romane, precum si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii de prelevare probe si analize de laborator pentru probe de apa uzata, precum si recomandarea beneficiarului respectiv.
2. Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa detina un minim de dotari necesare indeplinirii acordului cadru, respectiv:
a) laborator acreditat conform SR EN ISO/CEI 17025:2005 de catre Asociatia de Acreditare din Romania, RENAR sau echivalent pentru toate domeniile solicitate. In cazul in care laboratorul ofertantului nu este acreditat pentru toate domeniile solicitate, pentru domeniul neacoperit de Certificatul propriu de Acreditare, serviciile pot fi prestate prin subcontractanti acreditati pentru domeniile respective.b) mijloc de transport in vederea prestarii serviciilor;
c) minim 50 recipienti unic determinati avand un volum care sa asigure recoltarea cantitatii de apa pentru analiza3.Informatii privind partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 10:00
Locul: sediul CNAB centrul Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, secor.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA-Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224 E, Judetul Ilfov , ,Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 11:45