Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prelucrare, ambalare, etichetare si transport produse finite in schimbul produselor neprocesate retrase din stocul de interventie - MVH Ungaria


Anunt de participare numarul 27897/15.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: ROXANA PANDARU, Tel.021 3054974, In atentia: Directia Investitii, Administrativ, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de prelucrare, ambalare, etichetare si transport produse finite in schimbul produselor neprocesate retrase din stocul de interventie - MVH Ungaria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Depozitele organizatiilor de caritate, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de prelucrare, ambalare, etichetare si transport produse finite (zahar si faina) in schimbul produselor neprocesate (zahar si grau) retrase din stocul de interventie - MVH Ungaria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74800000-7 - Diverse servicii comerciale si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de prelucrare, ambalare, etichetare si transport produse finite (zahar si faina) in schimbul produselor neprocesate (zahar si grau) retrase din stocul de interventie - MVH Ungaria: a) grau comun - 96.712 tone, b) zahar alb - 11.986 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 000, 000 si 16, 491, 319EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: LOT I -79.380 lei (25.000 eur); LOT II -79.380 lei (25.000 eur) ;Garantie buna executie: 110% din valoarea produsului din interventie, conf Regulamentului Comisiei CEEnr.3149/1992
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare - FEGA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform PROGRAMULUI DE FURNIZARE A PRODUSELOR ALIMENTARE CATRE PERSOANELE DEFAVORIZATE DIN ROMANIA in baza Regulamentelor Comisiei Europene: nr3149/1992; 3730/1987; 306/2007; 2220/1985; 147/1991; 758/2007; si HG 710/04.07.2007
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 31.05.2007 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 31.05.2007 5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului 6.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)2. Completare Formular F04 Informatii generale din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contractelor similare din ultimii 3 ani - formularul F.052.Asigurarea cu personal de specialitate - formularul F.093.Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea contractului - formularul F.124.Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Natura serviciilor nu permite o estimarea contractului si motive de urgenta determinate de necesitatea utilizarii fondurilor europene destinate Romaniei de catre Uniunea Europeana.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Prez docref la Cap ec si fin: Bilant la 31.12.2006 , prez Form F04 - Inform generale si doc solic ref la Cap teh: Lista contracte similare din ultimii 3 ani, Resurse umane, Resurse tehnice
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30631/09.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 11:00
Locul: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Directia Investitii, Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL DE FURNIZARE A PRODUSELOR ALIMENTARE CATRE PERSOANELE DEFAVORIZATE DIN ROMANIA 2007
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: www.cnsc.ro., Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4(021)3195180, Fax: +4(021)3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Adresa postala: Bd Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.+40 21 3054974, Email: [email protected], Fax: +40 21 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 18:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer