Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de preparare a hranei pentru bolnavi


Anunt de participare numarul 115236/11.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBES
Adresa postala:  CARANSEBES, str.Gradinilor nr.12, Localitatea:  Caransebes, Cod postal:  325400, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Borceanu, Tel. 0255/516361, Email:  [email protected], Fax:  0255/516361, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de preparare a hranei pentru bolnavi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 132, 000 si 4, 680, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea hranei pentru bolnavii internati in spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza un numar de : -250 portii pregatite si servite / zi (+/- 33% in conformitate cu solicitarile autoritatii contractante in functie de numarul de bolnavi existenti), adica 7500 portii de alimente achizitionate, pregatite si servite / luna astfel : anul 2011anul 2012anul 2013anul 2014anul 2015(7 luni)(12 luni)(12 luni)(12 luni)(5 luni)52 500 portii90 000 portii90 000 portii90 000 portii37 500 portii-total :360 000 portii pregatite si servite / 48 luniprin portie intelegand hrana aferenta unui bolnav pe zi compusa din mic dejun, pranz, cina si suplimente, conform HG nr. 429/2008 privind nivelul alocatiilor de hrana pentru consumurile colective din unitatile sanitare publice si crese.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 132, 000 si 4, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2011 pana la 04.05.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Cuantumul garantiei pentru participare este de: 19 366.80 lei? Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractul de furnizare de servicii medicale cu CAS Caras Severin
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare: Formular nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea;Formular nr.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181;Copie certificat de inmatriculare emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie;Copie certificatul constator eliberat de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie;Formular nr.3 ? Fisa de informatii generale;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala;;Formular nr.14 - Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul isi asuma obligatia de a presta serviciul preparare si servire a hranei in deplina concordanta cu: -Ordinul nr.914/2006 al Ministerului Sanatatii Publice privind aprobarea normelor de autorizare a unitatilor sanitare cu paturi.-Hotararea Guvernului nr. 924/11.08.2005privind aprobarea Regulilor generale privind igiena produselor alimentare -Regulamentul nr. 852/2004/CE al Parlamentului European si al Consiliului Europei cu privire la igiena produselor alimentare (publicat in Jurnalul Oficial al UE nr.139 din 30 aprilie 2004);Sa nu presteze alte activitati sau activitatii similare in incintaSpitalului Municipal de Urgenta Caransebes, pentru terte persoane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Copii Bilant contabilla 31.12. 2007, 31.12. 2008 si31.12. 2009vizate si inregistrate;Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie;Formular nr.11 - Scrisoare de garantie bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.4 - Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului;Formular nr.5 - Declaratie privind asigurareapersonalului de specialitate propriu;Formular nr.6 - Lista principalelor prestatii in ultimii 10 ani;Recomandari a min. 1 beneficiar in ultimii 10 ani;Formular nr.9 - Declaratii pe propria raspundere din care sa rezulta ca respecta si isi asuma masurile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia mediului si ca se obliga sa le aplice pe timpul indeplinirii contractelor subsecvente acordului-cadru;Formular nr.10 - Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare;Formular nr.12 - Tabel dotare cu mijloace fixe si obiecte de inventar21) Formular nr.13 - Tabel cu atributiile personalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore)pe SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 2104641, Email:  [email protected], Fax:  021- 2104662
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta CARANSEBES
Adresa postala:  Str. Gradinilor nr.12, Localitatea:  Caransebes, Cod postal:  325400, Romania, Tel. 0255/216361, Email:  [email protected], Fax:  0255/216361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2011 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer