Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de preparare a hranei pentru bolnavi la Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes


Anunt de participare numarul 82698/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBES
Adresa postala: CARANSEBES, str.Gradinilor 12, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Punct(e) de contact: ing.Aurelia Mesenschi, Tel.0255/516361, Email: [email protected], Fax: 0255/516361, Adresa internet (URL): ing.Aurelia Mesenschi, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de preparare a hranei pentru bolnavi la Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: an 2009 - 67500 lei; an 2010 - 270000 lei; an 2011 - 270000 lei; an 2012 - 270000 lei;an 2013 - 202500 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preparea hranei pentru bolnavii internati in spital.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza un numar de : -300 portii pregatite si servite / zi (+/- 33% in conformitate cu solicitarile autoritatii contractante in functie de numarul de bolnavi existenti), adica 9 000 portii pregatite si servite / luna astfel :
an 2009: 27000 portii; an2010:108000 portii; an 2011:108000 portii; an 2012:108000 portii; an 2013:81000 portii;
total :432 000 portii pregatite si servite in 48 luni,
prin portie intelegand hrana aferenta unui bolnav pe zi compusa din mic dejun, pranz, cina si suplimente, dupa caz, conform HG nr. 429/2008 privind nivelul alocatiilor de hrana pentru consumurile colective din unitatile sanitare publice si crese.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare este de 21.600 lei (pentru intreprinderile mici si mijlocii este de 10.800 lei), iar garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractul de furnizare de servicii medicale cu CAS Caras Severin
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata daca oferta este declarata castigatoare conform OUG nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare: (1)Declaratii privind eligibilitatea(2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181(3)Inregistrat ca: Persoana juridica /fizica romana sau Persoana juridica /fizica straina abilitata sa efectueze activitati de preparare a hranei
Se solicita: Formularul nr.1 din Sectiunea III - Fisa de date
Formularul nr.2 din Sectiunea III - Fisa de date
Copie Certificat de inmatriculare emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie Copie Certificat constatator eliberat de Oficiul registrului comertului Copii Certificate constatatoare- privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor la bugetul de stat consolidat si bugetul local (Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala)
Pentru Persoana juridica /fizica straina documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor de preparare a hranei. (documentele vor fi prezentate in traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Copie Bilant contabilla 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008vizat si inregistrat;
Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie;
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Fisa de informatii generale- Formularul nr. 3 din Sectiunea III - Fisa de date;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare(1) lichiditate generala: media pe ultimii 3 ani min. 100%(2) solvabilitate patrimoniala: media pe ultimii 3 ani min.30%(3) cifra de afaceri: media pe ultimii 3 animin.500000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de renovare si recompartimentare a spatiilor, dotare cu mijloace fixe si implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9.001:2001 si siguranta alimentelor HACCP Formular nr.4 din Sectiunea III - Fisa de date.
Declaratie referitoare la utilajele - Formular nr.5 din Sectiunea III - Fisa de date;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului Formular nr.6din Sectiunea III - Fisa de date
Declaratie privind asigurareapersonalului de specialitate -Formular nr.7 din Sectiunea III - Fisa de date
Copii certificate (avize) care sa ateste conformitateaserviciilor de preparare a hranei, a fluxurilor tehnologice, precum si pentru masinile de transport a hranei Lista prestatii in ultimii 3 ani - Formular nr.8 din Sectiunea III - Fisa de date
Recomandari a min. 1 beneficiar in ultimii 3 ani;
Declaratie subcontractanti sau Declaratie pe proprie raspundere ca nu are subcontractanti -Formular nr.9 sau nr.10 din Sectiunea III - Fisa de date. Copie Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent la nivelul propriei societati sau dovada ca procedura de implementare este in desfasurare la nivelul propriei societati.
Copie Certificat privind implementarea unui sistem de management al securitatii produselor alimentare standard ISO 22.000:2005 sau dovada ca procedura de implementare este in desfasurare la nivelul propriei societati.
Declaratie pe propria raspundere ca seva implementat sistemul de management al sigurantei alimentare conform HG nr. 924/2005 si ca isi asuma respectarea principiilor impuse de ISO 22.000/HACCP -Formular nr.11 din Sectiunea III - Fisa de date. Declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta masurile privind protectia mediului-Formular nr.12 din Sectiunea III - Fisa de date Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca -Formular nr.13 din Sectiunea III - Fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare(1)Capacitatea de retehnologizare, modernizare si igienizare -bucatarie, oficii si depozite de alimente etc. (renovare si recompartimentare spatii, dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar necesare obtinerii aut-rizatiilor de functionare, cat si implementarii sistemului demanagemental calitatii ISO 9.001 :2001 si siguranta alimentelor HACCP)(2)Dotare cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice(3)Pregatirea profesionala a personalului de specialitate.(4)Conformitateaserviciilor de preparare si servire a hranei, a fluxurile tehnologice ce urmeaza a fi utilizate, precum si pentru masinile de transport a hranei cu cerintele organismelor abilitate(5)Experienta similara(6)Certificarea sistemului calitatii de organisme acreditat(7)Respectarea masurillor prevazute de legislatia in vigoare privind protectia mediului(8)Respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
60%
Descriere: : punctaj financiar n = (pret min / pret n) x 100p
2.
TEHNIC
40%
Descriere: : amenajarea 40p+dotare 40p+sol.funct. 20p = 100p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita prin intermediul SEAP sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si care au depus oferte ce au fost declarate admisibile..
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 12:00
Locul: Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 2104641, Email: [email protected], Fax: 021- 2104662, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta. Tepes Voda nr. 2A, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=59
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes
Adresa postala: str.Gradinilor, nr.12, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Tel.0255-516361, Email: [email protected], Fax: 0255-516361, Adresa internet (URL): www.spitalcaransebes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 22:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer