Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul Bucuresti Calatori si Depoul Ploiesti - impartita pe 2 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 145795/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Manole, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul Bucuresti Calatori si Depoul Ploiesti - impartita pe 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: conform Documentatiei descriptive
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul Bucuresti Calatori si Depoul Ploiesti - impartita pe 2 loturi dupa cum urmeaza:
Lot 1 - Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul BUCURESTI CALATORI(include si Remiza Automotoare)
Lot 2 - Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul PLOIESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251110-4 - Servicii de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul BUCURESTI CALATORI(include si Remiza Automotoare)
- 9 salariati/luna;
Lot 2 - Servicii de prevenire si interventie in caz de incendiu pentru Depoul PLOIESTI- 9 salariati/luna.
Valoarea estimata fara TVA: 248, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de: Lot 1 - 2.484 LEI, Lot 2 - 2.484 LEI, sau echivalentul calculat la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 6 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere al ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare, va fi constituita prin: - OP in contul RO15 BPOS 7040 2775 785ROL01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR - este obligatorie mentionarea obiectului procedurii pentru care se constituie. - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante. - orice alt Instrument de garantare. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, candidatul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art.88 din HG nr.925/2006. in baza cererii depuse conform form. M a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5% fara TVA din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori.Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d);3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular 4 din sectiunea formulare;4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular 9 din sectiunea formulare; In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Valentin DOROBANTU ? DIRECTOR GENERAL, Elena MIU - DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC, Gabriel PROTOPOPU - DIRECTOR GENERAL ADJ. MENTENANTA, Bogdan TIMIS - DIRECTOR DEPOURI, Carmen POPESCU ? DIRECTOR ACHIZITII, Viorel POPESCU ? Sef Serviciu Intretinere Spatii Depouri, Georgeta MANOLE - Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii si Lucrari, Ciprian HABASESCU ? economist.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator). 1.Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul de activitate al contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- se va prezenta in: original/copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.(documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata). In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita candidatului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
2.Candidatii persoane juridice romane- Avizul de infintare/functionare a serviciului privat pentru situatii de urgenta, de cel putin categoria IV, eliberat de Inspectoratul General Pentru Situatii de Urgenta, conform prevederilor ordinului M.A.I. nr. 158/2007, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012
Modalitatea de indeplinire
- in copie
Informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani; curs mediu anual lei/euro 2010 1 euro=4, 2099; 2011 1 euro=4, 2379; 2012 1 euro=4, 4560.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, model Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, conform model formular C1 si anexa din sectiunea formulare
Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, conform formular D din sectiunea formulare
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii, in vederea asigurarii calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Candidatul va face dovada ca personalul este calificat si atestat, inclusiv pentru identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu, pe baza standardelor ocupationale conform prevederilor Ordinului M.I.R.A. nr. 210/2007 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Metodologiei privind identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu si a Ordinului MAI nr.712/2005 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original. documentele privind calificarea personalului se vor depune in copie conform cu originalul.
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Operatorul economic sa declare ca poate dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului de servicii. Dovada detinerii unei autospeciale de interventie.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, conform formular E din sectiunea formulare.
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Se vor completa si depune, in original, conform formular G din sectiunea formulare.
Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
Certificat care atesta implementarea sistemului de management al mediului ISO 14001/2005 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 119/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 13:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA Bdul Dinicu Golescu nr.38 , sector 1, Bucuresti, etaj IV, sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a candidaturii: 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Orice candidatura valabila pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Numar de agenti economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. b. candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii c. candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. - Limba de redactare a candidaturii si a propunerii tehnice si financiare - Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer