Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prevenire si stingere a incendiilor pentru cladirile aflate in administrarea Teatrului National ?I. L. Caragiale? Bucuresti


Anunt de participare numarul 134923/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Teatrul National I.L. Caragiale Bucuresti
Adresa postala: B-dul N. Balcescu, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010051, Romania, Punct(e) de contact: Dana Stoichitescu, Tel. +40 213139175, Email: [email protected], Fax: +40 213101518, Adresa internet (URL): www.tnb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de prevenire si stingere a incendiilor pentru cladirile aflate in administrarea Teatrului National ?I. L. Caragiale? Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bd. Nicolae Balcescu, nr.2, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 650, 760 si 775, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea de servicii de prevenire si stingere a incendiilor pentru cladirea Teatrului National Bucuresti "I. L. Caragiale" (incinta birouri si anexe, sali spectacole si anexe, parcare, etc.).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate de servicii ce vor fi prestate in baza acordului-cadru sunt:
- minimum: 76.560 ore prestate;
- maximum: 91.200 ore prestate.Cantitatile minime si maxime stabilite reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante.Cantitatile minime/maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - corespunzatoare perioadei 01.05.2012-31.12.2012 - minimum: 30.624 ore prestate; maximum: 36.480 ore prestate;
- corespunzatoare perioadei 01.01.2013-31.12.2013 - minimum: 45.936 ore prestate; maximum: 54.720 ore prestate;Fiecare contract subsecvent se va incheia in concordanta cu graficul lucrarilor de consolidare.
In momentul incheierii contractelor subsecvente se vor stabili cantitatile exacte ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 650, 760 si 775, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare este de 4.555 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile calendaristice de la data deschiderii ofertei. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat aceasta va fi respinsa de catre comisia de evaluare.3. Modul de constituire a garantiei de participare: - un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin OP in contul autoritatii contractante nr. RO95TREZ7015005XXX000138 deschis la Trezorerie Sector 1 Bucuresti; cod fiscal 4192626;
- suma depusa la casieria autoritatii contractante, pe baza de chitanta.NOTA : Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate inacceptabile. Cuantumul garantiei este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat, constituita prin retineri succesive din fiecare plata, intr-un cont special, deschis de ofertant/contractant in favoarea beneficiarului in conditiile legii.Modul de constituire a garantiei de participare: - un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare -in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta -2.1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 3din Sectiunea Formulare - in original.
2.2.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
2.3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala ? in original sau copie legalizata.
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 4din Sectiunea Formulare - in original. Persoane juridice romane:
1. Certificat constatator, in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
2. Avizul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, de infiintare si competenta a serviciului privat pentru situatii de urgenta de categoria a V-a, incadrat cu departament de prevenire a incendiilor, constituit la nivelul societatii comerciale, conformOrdinului MAI nr. 158/2007.
3.Certificat de inregistrare la Camera de Comert teritoriala din care reiese ca are ca activitate principala conform codificarii (Ordinul 337/2007) - ?Activitatea de lupta impotriva incendiilor si de prevenire a acestora?- cod 8425Persoane fizice romane:
1. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant
Cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de absolvire Tehnician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor
Certificat de absolvire Tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
Certificate absolvire Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
Certificate absolvire Inspector protectie civila
Certificate absolvire Evaluator de risc de incendiu
Polita de asigurare de viata si accidente pentru pompieri
Polita de raspundere civila
Autorizatie/Certificat de atestare pentru verificarea, reincarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu
Autorizatie/Certificat de atestare pentru executarea lucrarilor de verificare, intretinere si/sau reparare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor
Autorizatie/Certificat de atestare pentru verificare, intretinere si/sau reparare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
Dispecerat autorizat, apelabil permanent, 24/24 ore, cu numar scurt
Prestatorul trebuie sa asigure comunicarea radio cu statii portabile si va prezenta Licenta ANCOM de utilizare a frecventelor radio pentru furnizarea de retele si servicii de comunicatii electronice publice in serviciul mobil terestru
Prestatorul trebuie sa aiba in proprietate minim 2 autospeciale cu apa si spuma, inscrise in circulatie si cu revizia tehnica la zi
Certificate absolvire Pirotehnician
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Certificat sistem de management al calitatii conform cu cerintele SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Certificat sistem de management integrat - mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
Certificat sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 sau echivalent
Certificat sistem de management al responsabilitatii sociale SA-8000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Teatrul National "I.L. Caragiale" Bucuresti - Oficiul juridic
Adresa postala: Bd Nicolae Balcescu nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010051, Romania, Tel. +40 213139175, Adresa internet (URL): www.tnb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer