Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de profilare seismica verticala (VSP) in gaura de sonda?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139302/03.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul licitatii, Tel. +40 269201949, In atentia: Laura Tatar, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de profilare seismica verticala (VSP) in gaura de sonda?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: In perimetrele de explorare ale Romgaz
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 131, 728RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor atribuii anual, valoarea estimata pentru anul I corespunzator contractului subsecvent este de 1.538.030 lei fara TVA, iar valoarea estimata pentru anul II corespunzator contractului subsecvent este de 1.593.698 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de profilare seismica verticala (VSP) in gaura de sonda? conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de profilare seismica verticala (VSP) in gaura de sonda? conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 131, 728RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP: 60.000 lei Perioada de valab.a GP: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse .AC are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) in masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din GP in raport cu Val. estimata contr. o suma in cuantum de 6.911 lei, in cf. cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010GP se exprima in lei, se va prezenta in original la deschiderea licit. si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? virament bancar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.2. Garantia trebuie sa fie irevocabila.3. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. a) Cuantumul GBE a contr. subsecvent de servicii va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.b)GBE a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza : GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care GBE se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.AC are obligatia de a restitui GBE in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006, ref. la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. sus mentionat.
Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- dl. Corin Emil Cindrea ? director General
- dl Gheorghe Dimbean ? director Departament Economic
- dl. Lucian Birsan? director Departament Tehnic Achizitii
- dl. Horea Bodogae ? Presedinte comisie evaluare
Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 Cerinta nr.1-Pentru persoane juridice/fizice romane:
Cert. constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa tribunalul din jud. pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar, sau:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator sau Autorizatia de functionare.
Cerinta nr. 2: Pentru persoane juridice /fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele de la Cerinta 2
Cerinta nr.3
Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: a) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazuta la art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.
Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16 alin (2) din Legea 346/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere completata conform Formularului nr.11( daca este cazul)In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
1. Informatii privind ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul unei Asocieri, respectiv atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, Capacitateaeconomico ? financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si / sau profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (scrisoare de sustinere) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inreg. de org. competente.
Cerinta nr.2: Informatiigenerale
Cerinta nr.3: Op. ec. trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani si fara a fi luat in considerare anul in curs, de minim: 3.180.000 lei(1 euro = 4, 23 lei curs mediu anual pentru anul 2009 comunicat de B.N.R., 1 euro = 4, 12 lei curs mediu anual pentru anul 2010 comunicat de B.N.R., 1 euro = 4, 23lei curs mediu anual pentru anul 2011 comunicat de B.N.R.). In cazul asocierii mai multor op. ec., valoarea pragului minim impus referitor la cifra medie (C.A.) anuala de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul C.A. a asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Ofertantul va prezenta cel putin un doc./contract/proces verbal de receptiecare sa confirmeprestarea de serv. de profilare seismica verticala in gaura de sonda din ultimii 3 ani, care sa fi avut o val. de minim :1.550.000 lei
Cerinta nr.2: Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa fin de lic.el, ofertantii tb. sa fie inreg.in SEAP(www.e-licitatie.ro), Invit.de participare la faza finala de lic.el. vor fi trimise op.ec. care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofert. si inainte cu 2 zile lucratoare de data cand va avea loc licit. electr.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea ofertelor la licit. electr.se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 zi.Se solicita ca ofert. cu val. cea mai scazuta sa depuna la sediul autoritatii contract.(AC) in cel mult 2 zi lucrat. de la runda finala de licit. electr. formularul-Formular de oferta, insotit de un centralizator al ofertei financiare, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.Acestea vor fi depuse la sediul AC in original si vor fi semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 12:00
Locul: Sediul SNGN Romgaz SA Medias, P-ta CI Motas nr. 4, Sala Licitatii (P14)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca in urma etapei finale de licitatie electronica ofertele clasate pe primul locau preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. Medias -Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Constantin Motas nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201949, Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer