Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare - Sistem informatic integrat de mananagement economico ?financiar


Anunt de participare (utilitati) numarul 133704/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala: str. Artileriei, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Punct(e) de contact: STANCU ADRIAN, Tel. +40 0249431750, In atentia: MAGDALENA DOROBANTU - Director General, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0349401168, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional de apa si canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare - Sistem informatic integrat de mananagement economico ?financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare - Sistem informatic integrat de mananagement economico ?financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72211000-7 - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Softul trebuie sa faciliteze posibilitatea de a asista conducerea financiara a operatorului regional in urmatoarele domenii: Sistemele privind finantarea
? Gestionarea trezoreriei? Analiza economico-financiara? Indicatori economico-financiari? Sisteme contabile? Contabilitate financiara? Contabilizarea mijloacelor fixe
? Rapoartele
Contabilitatea de gestiune? Bugete si Previziuni? Analiza Bugetara? Gestiunea costurilor
? Gestionarea Furnizorilor
? Gestionarea si contabilizarea stocurilor
? Evidenta echipamentelor de protectie
? Modulul aprovizionare
Sisteme comerciale? Citire contoare si facturare? Cerinte functionale pentru « gestiunea contractelor si a locurilor de furnizare servicii
? Situatii privind istoricul contractului si al clientului
? Cerinte functionale pentru « gestiunea bransamentelor »
? Cerinte functionale pentru « gestiunea tarifelor si a algoritmilor de calcul pentru consumuri
? Cerinte functionale pentru « gestiunea citirilor »
? Cerinte functionale privind « centralizarea datelor si intocmirearaportului de productie »
? Contabilizarea clientilor? Gestiunea datoriilor? Gestiunea contoarelorSisteme operationale? Verificarea Serviciilor? Notificari, Debransari si Actionari in justitie
Salarizare
? Controlul proceselor? Date minime privind salariatul
? Date minime privind resursele umane
Centrul de asistenta clienti
Componenta GIS
Modulul tehnic
Modulul tablou de bord
Valoarea estimata fara TVA: 471, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fiin suma de 9.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.saub.Virament bancar cu OP in contul RO33BRDE290SV14995572900 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor, sauc. Cash la casieria unitatii.- Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Cntractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile vor fi efectuate de catre achizitor catre prestator din bugetul propriu, in maxim 90 de zile de la emiterea si confirmarea facturii fiscale si a serviciilor aferente acesteia, esalonat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratieprivind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta:
Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181:
Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura:
Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta:
Se va completa pe modelul formularului anexat.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006:
Se va completa pe modelul formularului anexat.
In cadrul autoritatii contractante detin functii de decizie urmatoarele persoane:
Dorobantu Magdalena- Director General
Bircea Cristian - Director adjunct
Stancu Adrian? Director economic
Barbu Doinita? Sef Unitate de Implementare a Proiectului
Nedelea Dan ? Responsabil Achizitii Publice
Muruga Gabriel Nicolae ? Sef Compartiment IT
- Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun candidaturile, sau echivalent.
?Certificate fiscale emise de catre autoritatile publice localeprivind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun candidaturile pentru sediul principal asa cum este mentionat in Certificatul Constatator de la Oficiul Registrul Comertului, sau echivalent.
Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si/sau litigii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economicasi financiara invocandsi sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. - Persoane juridice/fizice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
- Persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006.
In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.
In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa candidaturacomuna, alte documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.
Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.
Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.
In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin:
- lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare
- nominalizarea liderului de asociatie
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv
Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilanturicontabile la31.12.2008, 31.12.2009 si31.12.2010
Media aritmetica a cifrei de afaceri anuale in domeniul de activitate, respectiv realizare si implementare pachete soft, inregistrata pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)este de minim 600.000 lei.
Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculata pentru anul 2010 sa fie de minim 99%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista celor mai importanteprestari deservicii de programare sisteme informatice duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani.
Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus.
Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului
Informatii privind subcontractantii
Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similare cu valoare de minim 100.000 lei exclusiv TVA, din cel mult 3 (trei) contracte de prestari servicii de realizare si implementare pachete soft duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani.
Pentru asigurarea optima amanagementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, de minim 6 (sase) specialisti, din care:
? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata in specialitatea Informatica/Matematica/ Cibernetica/Automatica, cu experienta generala dovedita de minim 5 ani ca programator IT si experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca responsabil/coordonator contractsi care sa fi condus in aceasta perioada implementarea a minim 1 contract de realizare/implementare soft ? pentru functia de Responsabil/coordonator contract;
? minim 1 absolvent de studii superioare de lunga durata in specialitatea Informatica/Matematica/ Cibernetica/ Automatica, cu experienta generala dovedita de minim 5 ani ca in specialitatea in care a fost licentiat si experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca analist programator si care in ultimii 3 ani a contribuit la realizarea si implementarea unui soft similar cu cel ce face obiectul prezentului contract? pentru functia de Analist Programator.
? minim 2 (doi) absolventi de studii superioare, atestati si ca programatori IT, cu experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca programatori ? pentru functiile de Programatori;
? minim 2 (doi) absolventi de studii superioare, cu experienta generala dovedita de minim 5 ani ca in specialitatea in care a fost licentiat si cu experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca implementatori proiecte ? pentru functiile de Implementatori;
Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul prestariiserviciilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Pretul lunar al abonamentului
15%
Descriere: Pentru abonamentul lunar cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (15puncte), iar pentru celelalte preturi lunare ofertate, punctajul se va acorda dupa formula: P2 = P pret abonament lunar n = (pret minim abon. lunar/pret n) x 15
3.
Durata de realizare a softului
20%
Descriere: Pentru durata cea mai mica ofertata pentru realizarea softului se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (20 de puncte), iar pentru celelalte durate ofertate, punctajul se va acorda dupa formula: P3 = P durata realiz soft n = (durata minima de realiz. soft/ durata realizare soft n) x 20.Ofertarea unor durate de realizare a softului mai mici de 45 de zile, nu vor fi punctate suplimentar fata de cele 20 puncte maxim acordate. Durata maxima de realizare a softului este de 100 de zile calendaristice. Orice ofertare a unei durate de realizare a softului mai mare de 100 de zile calendaristice va conduce la neconformitatea ofertei.
4.
Durata de implementare a softului
10%
Descriere: Pentru durata cea mai mica ofertata pentru implementarea softului se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (10 puncte), iar pentru celelalte durate ofertate, punctajul se va acorda dupa formula: P4 = P durata impl. soft n = (durata minima de impl. soft/ durata impl. soft n) x 10. Ofertarea unor durate de implementare a softului mai mici de 25 de zile, nu vor fi punctate suplimentar fata de cele 10 puncte maxim acordate. Durata maxima de implementare a softului este de 50 de zile calendaristice. Orice ofertare a unei durate de implementare a softului mai mare de 50 de zile calendaristice va conduce la neconformitatea ofertei.
5.
Facilitati acordate
20%
Descriere: Prestatorul poate acorda achizitorului in mod gratuit, in plus fata de cerintele impuse prin documentatia descriptiva, alte facilitati privind cele doua activitati ale contractului, respectiv realizare soft si implementare soft. Vor fi punctate doar facilitatile care acorda un avantaj direct autoritatii contractante, cum ar fi: aplicatii/module de soft realizate si implementate suplimentarfata de cele minim impuse prin documentatia descriptiva, upgrade-uri gratuite ale softului in functie de modificarile legislative care pot surveni, ore suplimentare alocate gratuit instruirii personalului achizitorului peste cele minim impuse prin documentatia descriptiva, etc., punctajul se va acorda dupa formula: P5 = P nr. facilitati n = (nr. de facilitati n/ nr. facilitati maxim) x 20
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Platile vor fi efectuate de catre achizitor catre prestator din bugetul propriu, in maxim 90 de zile de la emiterea si confirmarea facturii fiscale si a serviciilor aferente acesteia, esalonat astfelastfel: - 60% din valoarea contractului de servicii va fi platita la predarea softului;
- 30% din valoarea contractului de servicii va fi platita dupa efectuarea trainingului si implementarea softului;
- restul de 10%din valoarea contractului de servicii va fi platit la semnarea procesului verbal de receptie al tuturor serviciilor ce fac obiuectul contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa Olt SA
Adresa postala: str. Artileriei nr.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Tel. +40 249431750, Email: [email protected], Fax: +40 0349401168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer