Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proictare DAF faza PT+DE+DAAA drumuri din cadrul DS Satu Mare


Anunt de participare numarul 144253/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proictare DAF faza PT+DE+DAAAdrumuri din cadrul DS Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Drumuri forestiere din cadrul Directiei Silvice Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proictare drumuri forestiere faza PT+DE+DAAA pentru drumuri forestiere din cadrul Directiei Silvice Satu Mare
Suma afereta procentului de diverse si neprevazute este umatoareaLot 1 DAF Frasinel 590 lei
Lot 2 DAF Valea Boului 640 lei
Lot 3 DAF Valea Lupului 650 lei
Lot 4 DAF Groapa Lupului 1090 lei
Lot 5 DAF Olusa 1045 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Drum forestierFRASINEL-OS Borlesti -L estimat2.31 km=12390leiLot 2Drum forestierVALEA BOULUI - OS Borlesti- L estimat3.20 km= 13440 leiLot 3 Drum forestierVALEA LUPULUI - OS Satu Mare- L estimat3 .45 km= 13650 leiLot 4 Drum forestier GROAPA LUPULUI ? OSSatu Mare-L estimat5.57 km= 22890 leiLot 5 Drum forestierOLUSA- OS Tasnad- L estimat5.10 km= 21945 lei
TOTAL valoare estimata fara TVA?84315 lei.
Valoarea estimata contine si valorile aferente procentului de diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 84, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea estimata a lotului: Lot 1 ? 118 lei;Lot 2 ? 128 lei;Lot 3 ? 130 leiLot 4 ? 218 leiLot 5 ? 209 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, sau numerar la casieria Directiei Silvice Satu Mare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru depunerea garantiei in alte valute echivalenta in leu/alta valuta se va face la cursulla cursul B.N.R.cu 5 zile inaintea datei limita a depunerii oferteiIn cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de executie: 5% din valoarea estimata a lotului: Forma de constituire a garantiei de buna executie : garantia de buna executie se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract . Contul directiei Silvice Satu Mare RO97RZBR000006000295419-Raiffeisen Bank Satu Mare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII DE PARTICIPARE
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."(conf.art.11, alin.(4) din H.G.925/2006).
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare. (conf.art.11, alin.(5) din H.G.925/200
1. Informatii generale - Cerinta obligatorie. Se va completa formularul" Informatii generale " din sectiunea formulare
2. Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreza in situatiile prevazute la art 180 din OUG34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). Se va completa formularul " Declaratie privind eligibilitatea " din sectiunea formulare.Nota : In cazul in care in tara de originesau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevedri legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se acepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. Cerinta Obligatorie:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006( In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art 181 din OUG34/2006 acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica ).
Documente obligatorii : se va completa formularul " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181" , din sectiunea Formulare.
4. Declaratie pe proprie raspundre privind neicadrarea in prevederile art 69 ind1 din OUG34/2006. Se va completa" Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1" din sectiunea formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic .Membrii comisiei de evaluare: -ing Mihalca Ioan, - c.j.Filip Gheorghe ing.Trella Adrian , ec.Trella Sanda-, ec Spatariu Iuliana ing.Osan Cosmin-, -, ing.Serba Sever- ing, ing Balogh Sandor5. Cerificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Document obligatoriu .Se va completa formularul " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" din sectiunea formulare.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Document obligatoriu : Se va completa " Declaratie privind calitatea de participant la procedura " din sectiunea formulare Cerinta nr. 1
Persoane juridice / fizice romane Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Documente obligatorii:
Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie:
- prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertentul are obligatia sa intocmeasca proiectul numai cu ingineri calificati/licentiati pentru domeniile/specialitatile pentru care semneaza si sunt atestati conform Ordinului 576/2009 privind proiectarea drumurilor forestiere.
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va depune in copie conforma cu originalul Atestatul conform Ordinului 576/2009, pentru persoanele care vor semna proiectul.Se va completa formularul: ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?ii) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile date.Cerinte obligatorii: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Documente obligatorii: i) Acord de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.ii) Se va prezenta completatformularul ?Acord de asociere? insotit de Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire.iii) Se vor atasa obligatoriu toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), pentru fiecare operator economic asociat.Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2053/15.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 10:00
Locul: Sediu DS Satu Mare , Loc Satu Mare , Str. P-ta Eroii Revolutiei, Nr 12, Cod postal 440055, jud SM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii deatac sunt cele prevazute la art 256 ind2 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Satu mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2013 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer