Licitatie Publica - Servicii de proiectare ( Elaborare PT +DE + CS + Planse + Liste cantitati pentru lucrari si liste de utilaje / echipamente cu montaj + PAC, fise tehnice dotari, documentatii pentru obtinere avize si asitenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul
Anunt de participare numarul 113541/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARAVA (CONSILIUL LOCAL PARAVA)
Adresa postala: comuna Parava, judetul Bacau, Localitatea: Parava, Cod postal: 607395, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN ANDREI, Tel. 0040234252156, Email: [email protected], Fax: 0040234252165, Adresa internet (URL): primar, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare( Elaborare PT +DE + CS + Planse + Liste cantitati pentru lucrari si liste de utilaje / echipamente cu montaj + PAC, fise tehnice dotari, documentatii pentru obtinere avize si asitenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, executie lucrariin cadrul proiectului: Modernizare drum comunal DC 109 B, KM0+000-3+200, comuna Parava; Alimentare cu apa localitatea Teius, comuna Parva; Canalizare si statie de epurare in loc. Parava si Dragusani; Canal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna parava, judetul bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare( Elaborare PT +DE + CS + Planse + Liste cantitati pentru lucrari si liste de utilaje / echipamente cu montaj + PAC, fise tehnice dotari, documentatii pentru obtinere avize si asitenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, executie lucrariin cadrul proiectului: Modernizare drum comunal DC 109 B, KM0+000-3+200, comuna Parava; Alimentare cu apa localitatea Teius, comuna Parva; Canalizare si statie de epurare in loc. Parava si Dragusani; Canalizare loc. Teius, com. Parava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune: Activitatea I: ProiectareActivitatea a II-a: Executia lucrarilor in baza proiectelor tehnice aprobate de beneficiarIn Etapa I se vor executa urmatoarele: - Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor; - Proiect Tehnic; - Detalii de Executie; Se ia nota de faptul ca documentatia referitoare la avize si autorizatii nu este limitata la ceea ce este solicitat prin Certificatul de Urbanism. Daca sunt necesare avize ulterioare pentru autorizatia de constructie, in aceleasi costuri, ofertantul va intocmidocumentatiile aferente.? Antemasuratorile si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari din Proiectul Tehnic se vor intocmi pe fiecare obiect si categorie de lucrari in parte, cat mai explicit.? Proiectantul va asigura asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarilor.Toate cele de mai sus vor fi aferente pentru obiectivele:
- Modernizare drum comunal DC 109 B, KM0+000-3+200, comuna Parava
- Alimentare cu apa localitatea Teius, comuna Parva;
- Canalizare si statie de epurare in loc. Parava si Dragusani;
- Canalizare loc. Teius, com. Parava
Valoarea estimata fara TVA: 10, 818, 578RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICOITAIE ESTE DE 216.000 RON SAU 108.000 RON IN CAZUL IMM-URILOR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN F.E.A.D.R. - MASURA 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratiei privind eligibilitatea- Declaratie privind neIncadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Declaratiei privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta atasat prezentei
- Declaratie privind neIncadrarea In situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei
- Acordul de asociere ? Modelul acordului de asociere
- Certificate de atestare fiscala emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala
- Certificate de atestare fiscala emise de Administratia Publica Locala- ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri
- copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComerTului, care contine codul unic de inregistrare si anexa acestuia din care trebuie sa rezulte ca ofertantul poate desfasura activitati de constructii de drumuri, constructii civile si proiectare
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate activitati de constructii de drumuri, constructii civile si proiectare, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei (emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copiiale bilanturilor contabile la31.12.2007. 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri anuala, media pe ultimii 3 ani incheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 21.600.000, 00 lei- Ofertantul va prezenta o adresa din partea unei unitati bancare , in original , care sa garanteze ca ofertantul are disponibil in cont sau are o linie de credit aprobata si neconsumata in suma de 1.800.000 lei numai pentrurealizarea contractului pentru care oferteaza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-copiiale contractelor care dovedesc experienta similara-copiiale proceselor verbale de receptie a lucrarilor;
- recomandari de buna executie din partea beneficiarilor, continand valori, perioada , locul, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (cu exceptia elementelor cu caracter de confidentialitate ale acestora).- Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare.- Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje , mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul proiectarii tehnice pentru lucrari de drumuri si constructii civile
- Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemele: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent
Experti cheie pe termen lunG:
- 1 expert cheie sef proiect cu vechime peste 5 aniin specialitatea constructii edilitare, instalatii sau constructii drumuri
2. Experti cheie pe termen scurt:
- 2 experti tehnici : ingineri constructii edilitare, cu vechime peste 5 ani
- 1 expert cheie inginer drumuri cu vechime peste 5 ani
- 1 constructii civile, industriale si agricole cu vechime peste 5 ani.Pentru executie se va face dovada asigurarii personalului de specialitate:
-manager de proiect
-sefi santier ? inginer specialitatea constructii rutiere drumuri si poduri
-sef santier ? inginer specialitatea constructii hidrotehnice-inginer specializat pe instalatii
-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere
- responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii lucrari edilitare si de gospadarire comunala-responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatii
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii lucrari de alimentare cu apa si canalizare-responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul instalatii
-persoana autorizata pe sanatatea sisecuritatea muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3ani a unui contract de servicii proiectare in domeniul drumuri a carui valoare sa fie de cel putin: - 100.000 lei pentru proiectare drumuri asfaltate- cel putin un contract sau maxim trei contracte pentru domeniul alimentare cu apa in valoare de cel putin 68.000 lei- cel putin un contract sau maxim trei contracte canalizare si statie de epurare in valoarede cel putin 120.200 lei- cel putin un contract sau maxim trei contracte canalizarein valoarede cel putin 38.500 lei- ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare de aceeasi natura si complexitate a carui valoare sa fie de cel putin: a. 4.800.000 lei pentru executie drumuri asfaltateb. 1.190.000 lei pentru executie lucrari constructii retele apac.4.410.000 lei pentru executie lucrari constructii retele canal si statie epurare- Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de asfalt, statie de beton , daca nu detine contract de furnizareasfalt, beton, prezentate in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
24%
Descriere: DURATA DE EXECUTIE
3.
Termenul deproiectare
24%
Descriere: termen de predare a proiectelor tehnice
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PARAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII OFERTANTILOR, REOPREZENTANTII APDRP SI MINISTERUL DE FINANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal (cale de atac)
Adresa postala: Str.Cuza Voda Nr.1., Localitatea: Bacau, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0234/514396, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
comform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA PARAVA
Adresa postala: COMUNA PARAVA, JUDETUL BACAU, Localitatea: PARACA, Cod postal: 137365, Romania, Tel. 0234 252156, Email: [email protected], Fax: 0234 252156
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 12:49