Licitatie Publica - Servicii de proiectare - elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la
Anunt de participare (utilitati) numarul 135901/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare - elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent sistemului national de transport titei, gazolina si etan, prin conducte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului; sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare - elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent sistemului national de transport titei, gazolina si etan, prin conducte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
64210000-1-Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare - elaborare standard de firma si elaborare a documentatiei tehnico-economice (fazele PT+CS+cantitati de lucrari+DDE+DE-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor demodernizare si monitorizare a sistemului de protectie catodica la nivel central si de sector, aferent sistemului national de transport titei, gazolina si etan, prin conducte
Valoarea estimata fara TVA: 2, 118, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de part.: 40000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data primirii ofertelor (cel putin egala cu valab.ofertei).Constituire: 1) prin virament bancar, in contul Conpet RO38RNCB0205044865700001, deschis la BCR Ploiesti, al sumei solicitate si prezentarea cererii de plata si extras de cont avizate de banca platit.; 2) prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA, elaborat conf.modelului din "Formulare", in cuantumul si cu valab.solicitate, a.i. din acest instrument sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asigurari va plati CONPET SA suma de 40000 lei, la prima cerere scrisa a CONPET si fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa Conpet sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile prev.de art.87 din HG 925/2006 (si se enumera toate ac.situatii, lit. a)-c); In mod obligatoriu, instrumentul de garantare va mentiona clar la litera d) ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asigurari va elibera catre Conpet suma stabilita in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in raport cu val.est.a contractului: 5898 lei.3) prin OP, cu cond.confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei de 40000 lei in contul Conpet, prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.In cazul neprezent.dovezii constit.garantiei de part.pana la termenul si ora limita de primire a ofertelor, oferta va fi respinsa, fiind declarata inacceptabila, potrivit prevederilor art.33 alin(3) lit.b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit.a) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind IMM, acesta are obligatia de a prezenta declaratia prevazuta de aceasta Lege. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, conform modelului din "Formulare".
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Acord asociere legalizat notarial, conf. model din "Formulare".
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 4000000 lei. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de minimum 4000000 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pt.conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nation.a Romaniei / Banca Centrala Europeana pt.anul respectiv.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabilevizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, resp.servicii de proiectare protectie catodica la conducte metalice subterane, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 2000000 lei. Pt.contracte incheiate in alte monede, pt.conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pt.moneda respectiva si pt.anul in care a fost finalizat contractul.Ofertantul va anexa: copii ale pag.relevante ale contractelor, din care sa reiasa: nr.si data contr., partile contr., obiectul si val.contr., termenul de exec., data incheierii, pag.cu semnaturi;copii PV receptie si recomandari; receptii partiale de min. 2000000 lei.In cazul asocierii, doc. vor fi prez.de fiecare asociat, pt.demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si Acordurile de subcontractare. Ofertantul va preciza, pt.subcontractantii sai, datele de identificare din certificatul de inregistrare, val.subcontr., serviciile subcontr., acord si specimen de semnatura si stampila subcontractant, in original. Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care se solicita aceste resurse.
In viitorul contract de achizitie publica, subcontractantii nu constituie parte semnatara a contractului.Declar.va fi prezentata de fiecare asociat.
Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Cerinte obligatorii: Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: inginer specialist in protectie catodica?3 persoane; inginer topometrist?2 persoane; proiectanti de specialitate?2 persoane;inginer specialist telecomunicatii?1 persoana;inginer specialist IT.Ofertantul va prezenta in oferta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, copiile atestatelor, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru serviciile solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 11:00
Locul: Sediul II administrativ al SC CONPET SA din str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniti ai ofertantilor; copie dupa BI/CI si imputernicire din partea ofertantului pe care il reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantului i se recomanda vizitarea amplasam.tipurilor de SPC-uri pt.elab.unei oferte corecte-pt.vizitare-tel.Sef Serv.Energetic, dr.ing.Ion Beldiman?0244401360/int.1483.In ac.sens, ofertantul va prez.in oferta Formularul 14, ?Declaratie priv.vizitarea amplas.". ATRIB.CONTRACTULUI.Cerinte obligatorii: 1)Ofertantul are oblig.sa prez.Formularul nr.15, ?Declaratie priv.acceptarea clauzelor contr.oblig.?; 2)Oferta va fi consid.neconforma daca se fac propuneri de modif.a clauzelor contr.obligatorii si care sunt in mod evid.dezavantajoase pt.autoritatea contractanta. PRECIZARI: In cazul ofertei comune, se prez.Acord de asociere in original, completat, semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?.Cerintele de la III.2.1.?Sit.personala incl.inreg.se indepl.individual de asoc.Dintre ac., cerinta priv.atest.ANRE se indepl.prin cumul cu cond.ca asociatul atestat sa indepl.integral partea din contr.pt.care e solicit.atestarea.E obligat.ca fiecare asociat sa prez.doc.sol.la III.2.1., cu exceptia atestarii.Tertul sustinator va prez.Declar.privind: neincadr.la art.180, la art.181-lit.a), c1) si d), si la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere in forma autentica (autentificat notarial) cf. modelului din ?Formulare?. Declaratia priv.neincadr.la art.69 ind.1 trebuie completata si de subcontr.Cerinta priv.atestarea nu poate fi indepl.de tertul sust.-nu e o resursa transferabila.Cerinta de la III.2.2.-Capacit.econ. si fin.se indepl.prin cumul de catre asociati.Cerintele de la III.2.3?Capacit.tehnica se indepl.astf.: cerinta 1 priv.exp.similara-prin cumul;cerinta 2 priv.subcontr.se indepl.indiv.de asociati;cerinta 3 privind pers.se indepl.prin cumul, cu cond.ca asoc.(sau daca e cazul, subcontr.) sa indepl.integral partea din contr.pt.care s-a sol.personalul. Pt.demonstr.indepl.prin cumul a crit., asociatii vor prezenta, fiecare, doc.sol.la III.2.3.Cerinta privind certif.sist.de mng.al calit.si al mediului se indepl.prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 16:14