Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare " cladire sediu DADR Maramures


Anunt de participare numarul 33653/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIAPENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA MARAMURES
Adresa postala: STR. GHEORGHE SINCAI NR.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: DAN FLORIN SABAU, Tel.0262213550, Email: [email protected], Fax: 0262213550, Adresa internet (URL): www.dgaiamm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare " cladire sediu DADR Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru cladirea noului sediu al DADR Maramures pentru fazele: PAC; PT; DE+CS; Asiatenta tehnica din partea proiectantului, in conformitate cu precizarile din documentatiade atribuire atasata anuntului pe site-ul www.e-licitatie.ro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu specificatiile documentatiei de atribuire atasta anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in cuantum de 5000 RON constituita conform art.86 din HG 925/2006.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul Ministerului Agiculturii si Dezvoltarii Rurale, in conformitate cu Ordinul Ministrului Nr.759/03.09.2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice: Declaratii privind neancadrarea in art.180 si art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor si taxelor catre bugetul de stat general consolidat si bugetul local( original sau copie legalizata); Certificat de inmaticulare ORC.(copie); Cerificat constatator eliberat de ORC (original sau copie legalizata
Persoane fizice: Autorizatia de functionare valabila la data desfasurarii procedurii de achizitie.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca capacitatea profesionala si forma de inregistrare, prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007(original sau copie stampilata si semnata pentru conformitate; Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Srisoare de bonitate din partea bancii(original)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 1000000 RON din care cel putin 600000 RON din contracte de proiectare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de proiectare in ultimii trei ani; Recomandare de la cel putin 2 beneficiari pentru servicii similare(original); Declaratiile solicitate in fisa de date a achizitiei la punctul V.3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 2 lucrari de proiectare in ultimii 3 ani , similare ca si complexitate. Vor fi luate in considerare doar ofertele care respecta cerinta de la pct.2.2. din caietul de sarcini, respectiv sa predea pana la 07.12.2007 cel putin o faza din serviciile ce fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
durata de executie
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3623/21.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 12:00
Locul: Sediul DADR Maramures din Baia Mare, str.Gh. Sincai, nr.46.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii delegati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului se poate prelungii, prin acte aditionale, cu acordul partilor si in functie de ritmicitatea alocatiilor bugetare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii, nr.1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430221, Romania, Tel.0262 218236, Email: [email protected], Fax: 0262 218235
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestaiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 (zece0 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a actului invocat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Maramures
Adresa postala: Str. Gh. Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 213550, Email: [email protected], Fax: 0262 213550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer