Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE pentru constructii de lucrari publice pentru proiect integrat de reabilitare tehnico-edilitara, culturala si sociala.


Anunt de participare numarul 85733/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA VALEA SALAJULUI
Adresa postala: Str. Principalanr. 12, Localitatea: Dobrin, Cod postal: 457120, Romania, Punct(e) de contact: Carol Csapo, Tel.0260668803, Email: [email protected], Fax: 0260668803, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTAREpentru constructii de lucrari publice pentru proiect integrat de reabilitare tehnico-edilitara, culturala si sociala.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Dobrin si Salatig, jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor pentru urmatoarele actiuni integrate: Sistem de alimentare cu apa potabila si sistem de canalizare ape uzate menajere in comunele Dobrin si Salatig
Modernizare ulite in comuna Dobrin, judetul Salaj Modernizarea si Amenajarea Caminului cultural din satul Dobrin, Amenajare cladire pentru infiintare centru de zi in comuna Dobrin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) pentru urmatoarele obiective de investitii: Sistem de alimentare cu apa potabila si sistem de canalizare ape uzate menajere in comunele Dobrin si Salatig; Modernizare ulite in comuna Dobrin, L=12.900m, judetul Salaj;Modernizarea si Amenajarea Caminului cultural din satul Dobrin; Amenajare cladire pentru infiintare centru de zi in comuna Dobrin
Valoarea estimata fara TVA: 343, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in suma de 4000 Lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR prin contributia Uniunea Europeana si Guvernul Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia, legalizarea asocierii va fi solicitata la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Are dreptul de a participa la licitatie orice persoana juridica, romana sau straina. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada din care sa rezulte forma de inregistrare juridica precum si, daca este cazul, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz.
Pentru prestarea serviciilor de proiectare instalatii electrice ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) de cel putin 350.000 lei, iar profitul pe ultimul an sa fie pozitiv.Valoarea cifrei medii anuale de afaceri se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dea dovada capacitatii tehnice pentru categoria Servicii de arhitectura, servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie, servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testare si analiza tehnica de care dispune pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similaraofertantul va demonstra ca : - a derulat cel putin 1 (un) contract de servicii de proiectare in valoare minima de 65.000 leia carui obiect de activitate este alimentare cu apa, -a derulat cel putin 1 (un)contract de servicii de proiectare in valoare minima de 177.000 leia carui obiectde activitate este canalizare si statie de epurare-a derulat cel putin 1 (un) contract de servicii de proiectare in valoare minima de 60.000 leia carui obiectde activitate este modernizare de drum- a derulat cel putin 1 (un) contracte de servicii de proiectare in valoare minima de 23.000 leia carui obiect de activitate esteamenajarea de camine culturale, centre sociale sau alte cladiri publice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantului;Reprezentant al CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR in cadrul masurii 322 : Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale Contributia Uniunii Europene 80% si a Guvernului Romaniei 20%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021-3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Zalau
Adresa postala: Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260612296, Fax: 0260612296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile. Termenul se calculeaza de la data luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer