Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Lumina, Judetul Constanta.
Anunt de participare numarul 72122/17.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUMINA
Adresa postala: Com. Lumina, Jud. Constanta, Strada Mare, nr.170, Localitatea: Lumina, Cod postal: 907175, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Chiru, Tel.0241/251828, Email: [email protected], Fax: 0241251744, Adresa internet (URL): www.primarialumina.lx.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectarepentru obiectivul Reabilitareasi extindereasistemelor de alimentare cu apa si canalizarein localitatea Lumina, Judetul Constanta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Lumina, Judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborareaproiectariiin toatefazelePT+DE+CS+PAC+studii topo, pentru obiectivul Reabilitareasi extindereasistemelor dealimentare cuapa si canalizarein localitateaLumina, Judetul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborareaproiectariiin toate fazelePT+DE+CS+PAC+studiitopo
Valoarea estimata fara TVA: 1, 327, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei , Garantia de buna executiede 5% dinvaloarea faraTVAacontractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat prin MMDD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate , certificatul de inregistrare, certificatul constatator de laRegistrul Comertului, certificatefiscaleprivind platataxelor si impozitelorlocale si catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovadaca are o cifra medie de afaceripe ultimii 3 anideminim250.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorprestari de servicii in domeniul constructiilorhidrotehnice in ultimii 3 ani, declaratia privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Certificat ISO 9001/2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie dupa un contract. O scrisoare de recomandare . Ofertantul va face dovada ca are atestat in vederea efectuarii de studii/ documentatii in domeniul gospodaririi apelorProiectul tehnic, detaliile de executie, caietele de sarcini si lista cantitatilor de lucrari vor fi verificate de un verificator tehnic atestat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieriaPrimarieiComunei Lumina sau in ContulRO 97 TREZ2395040XXX000030 deschis la Trezoreria Navodari
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 11:30
Locul: Lasediul autoritatii contractante, Com. Lumina, Jud. Constanta, Str. Mare, nr.170
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare sireprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationalpentru SolutionareaConstestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleus , nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentulde achizitii si concesiuni
Adresa postala: Strada mare, nr. 170, Localitatea: Lumina, Cod postal: 907175, Romania, Tel.0241-251828, Email: [email protected], Fax: 0241-251744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 11:18