Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru proiectul integrat "Alimentare cu apa si canalizare in localitatile comunei Barsau, judetul Satu Mare"


Anunt de participare numarul 72493/20.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARSAU (PRIMARIA BARSAU)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUS. SATU MARE, Localitatea: Barsau, Cod postal: 447037, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN CIURDAS, Tel.0261876021, Email: [email protected], Fax: 0261876021, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei pulice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectarepentru proiectul integrat "Alimentare cu apa si canalizare in localitatile comunei Barsau, judetul Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Brsau, sate Barsau de Sus si Barsau de Jos
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiect tehnic, detalii de executie, documente necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru fiecare din cele doua actiuni: alimentare cu apa si retele de canalizare cu statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Candidatii vor presta serviciile de proiectare (elaborare proiecte tehnice, detalii de executie, dcumentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilr faza PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru fiecare din cele doua actiuni ale proiectului integrat: "Alimentare cu apa si canalizare in localitatile cmunei Barsau, judetul Satu Mare" adica: -sistem de alimentare cu apa,
-retele de canalizare si statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 319, 433RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 1000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat prin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta, in caz contrar se va respinge oferta;mai multi peratori economici au dreptul de a se asocia iar in cazul in care vor fi castigatori asocierea se va legaliza; ofertele depuse de companii trebuie sa cuprinda toate informatiile pentru fiecare partener, oferta sa fie semnata de toti partenerii, trebuie sa fie numit un lider printr-o imputernicire semnata de toti partenerii, toti partenerii trebuie sa ramana in asociatie, asociatia nu va fi modificata, declarartia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, certificat constatator ORC, sa nu aiba conflict de interese, certificat de atestare fiscala, calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil in ultimii trei ani, identificarea financiara, cifra de afaceri pe ultimii trei ani va fi de cel putin 500000 lei, profitul anual sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii pe ultimii trei ani, procese-verbale de predare-primire, recomandari pentru minim trei contracte de prestari servicii, efectivele medii, studii, pregatirea profesionala a personalului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la caserie a costului documentatiei sau prin fila CEC avalizata de banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 11:30
Locul: La sediul Primariei Barsau, localitatea Barsau de Sus, nr. 277, judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la procedura toti operatorii economici care doresc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL FEADR Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Curtea de apel Oradea, Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Barsau
Adresa postala: str. Deal, nr. 277, Localitatea: Barsau de Sus, Cod postal: 447037, Romania, Tel.0261876004, Email: [email protected], Fax: 0261876004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer