Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE (SF.+PT.) al obiectivul Adapost pentru caini fara stapan ,
Anunt de participare numarul 19028/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE(SF.+PT.) al obiectivul Adapostpentrucaini fara stapan ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUN. ALEXANDRIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare ptr. intocmire studiu de fezabilitate (S.F.), proiect tehnic (P.T.) al obiectivul Adapostpentrucaini fara stapan , situatinincinta Statiei de asfalt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74220000-7 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
St. privindintocmirea SF+PT ( geo, topo, expertize th, st.impact mediu) obtinerea avizelor, inclusiv avizarea la O.C.P.I., cad insarcina contractantului (adjudecatarului)
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000 si 4, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.2000lei, chit.casierie/O.P.contRO44TREZ606506XXX000167, C.F.4652660;Gar.ex.10% val.- scrisoare bancara;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond rulment
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/subcontractanti-legalizare la castigarea licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;neincadrarea in prev.art.181 din O.U.34/2006;certificat atestare fiscala-plata taxelor/impozitelor bugetul consolidat de stat/local;Certificatconstatator Of.Nat.Reg.Comert;Statutul societatii;Autorizatie de functionare/altele echivalente;ptr.persoanele jr.straine doc.echivalente tara de origine(traducere limba romana, legalizare);Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pers.resp. indeplinire contract/cu certificari si atestate ale ofertantilor si ale personalului acestora/princip.prestatii similare- se vor prezenta cel putin doua recomandari;Oblig.contractuale in desfasurare fata de alti benef;Se admit subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Xerocopia documentului de certificare a sistemului de management al calitatii proprii (in termen de valabilitate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13140/11.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: contra sumei de 100, 00lei, depusa la casierie/O.P.cont RO44TREZ60621160250XXXXX;C.F.4652660de la Directia Urbanism Amenajarea Teritoriului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Locul: Sala Consiliu Primarie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ag.ec.cu imputernicire de reprezentare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Denumire: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEADEAPEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, nr.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: STR.DUNARII, NR.139, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/327732, Email: [email protected], Fax: 0247/317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 10:53