Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU "PROIECT INTEGRAT IN COMUNA ODOREU JUDETUL SATU MARE"
Anunt de participare numarul 107772/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Odoreu (Consiliul Local al comunei Odoreu)
Adresa postala: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Localitatea: Odoreu, Cod postal: 447210, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Szabo, Tel. 0261 - 775384, Email: [email protected], Fax: 0261 - 775062, Adresa internet (URL): www.odoreu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARESI EXECUTIE LUCRARIPENTRU "PROIECT INTEGRAT IN COMUNA ODOREU JUDETUL SATU MARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA ODOREU JUDETUL SATU MARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE IN VEDEREAREALIZARII PROIECTULUI TEHNIC , DETALII DE EXECUTIE, ELABORARE DOCUMENTATIE PENTRU AVIZE, ACORDURI, AUTORIZATII, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU "PROIECT INTEGRAT IN COMUNA ODOREU JUDETUL SATU MARE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT INTEGRAT IN COMUNA ODOREU
ACTIUNEA1.- MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN ODOREU
ACTIUNEA 2- AFTER SCHOOL IN SAT MARTINESTI COMUNA ODOREU
ACTIUNEA 3- REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN ODOREU
Valoarea estimata fara TVA: 9, 882, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantia de participare este de 100.000 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOLPENTRU DEZVOLTARE RULARA , PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA, MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificat de cazier judiciar al persoanei autorizate
Certificat de cazier fiscal
Cazier judiciar al societatii
Declaratie privind participarea la procedura
Certificat de atestare fiscala
Certificat constatator emis de ORC- domeniul de cativitate al ofertantului corespunde procedurii
Acord de asociere
PENTRU PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE- Documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
Acord de subcontractare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sa fie mare sau egala cu 19.700.000 lei
Informatii generale si Identificare financiara
Copii conform cu originalulale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Prezentarea de documentepentru demonstrareaca operatorul economic are acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarii de minim 90 de zile in valoare de minim 2.500.000 lei emise cu maxim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Scrisoare de bonitate din partea unei banci
Declaratie privind incadrarea in IMM
Istoricul incidentelor de plati inregistrate la CIP
Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii, debite, rezultate din contractele anterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara ( pentru lucrarile si serviciile similare prezentate se va atasa copie dupa contract si dupa procesul verbal la terminarea lucrarilor)
Declaratiesi lista cu resursele tehnice, echipamente, utilaje, mijloace de transport
Resurse umane ( ingineri atestati in domeniu)
Certificate de atestare ISO 9001, 14001, 18001
Ofertantii vor face dovadaincheierii in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari de drumuri in valoare de 7.000.000 lei, contract de onstructii civilede 600.000 leisi respectiv 400.000 lei, sau a unui contract de constructii civile in valoare de 1.000.000 lei
Capacitatea tehnica
Se va prezenta declaratia si anexa la declaratie privind echipamentele, utilajele si mijloacele de transportce vor fi puse la dispozitie pentru realizarea contractului
In cazul in care ofertantii nu au dotareproprie utilajele si echipamentelesi mijloacele de transportse vor prezenta copii dupa contracte sau conventii de inchiriere , in care se va preciza ca inchirierea se facepentru executarea lucrarilor ce fac obiectul procedurii
Cerinte minime privind dotarile
Pentru activitatea de proiectarese va solicita existenta licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator ( atat pentru cele de bazacat si pentru proiectare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executiea lucarrii
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
garantia de executie a lucrarii
15%
Descriere: criteriu tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 12:00
Locul: Primaria Comunei Odoreu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramulPNDR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRUSOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCU TRAIANNR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Afghanistan, Tel. 0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art 256"2 alin1 lit.b, in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintadespre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Odoreu
Adresa postala: str Republicii nr.100, Localitatea: Odoreu, Cod postal: 447210, Romania, Tel. 0261775062, Email: [email protected], Fax: 0261775062, Adresa internet (URL): www.odoreu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 10:36