Licitatie Publica - Servicii de proiectare
Anunt de participare numarul 110666/01.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email: [email protected], Fax: 0248 220878, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate peraul Vedita pe raza localitatii Vedea , judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE -ELABORARE DOCUMENTATII TEHNICO-ECONOMICE (FAZELEP.T.+C.S., D.E. si P.A.C. ) ?Regularizare si consolidare rau Vedita in localitatea Vedea ? judetul Arges?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati servicii (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista)
? Se solicita intocmirea in 4 (patru) exemplare scrise si in format electronic (4 CD-uri)necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii « Regularizare si consolidare maluri rau Vedita localitatea Vedea , judetul Arges »
? elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor
?asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului (seful de proiect) in faze determinante si pe parcursul executiei lucrarilor de constructii
?reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorulDocumentatia scrisa la faza P.T. se va preda in 2 exemplare cu valori si 2 exemplare fara valori.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de part.-2250lei;val.de la 24.11.2010 pana la 21.02.2011;sub forma de instr.de gar.emis de o societ.banc. ori de o societ.de asig;0.p. sau viram.bancar.Gar.de buna exec-5% din val.contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica sau fizica autorizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor), inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat, in original sau in copie legalizata;
-Prezentare cazier judiciar al persoanelor fizice, aflate la conducereaoperatorului economic.
-Certificat de inregistrare
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
-fisa privind informatiile financiare
-Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
-Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii3 (trei) ani-asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 300.000 lei (fara TVA) sau echivalentul in euro 70062, 35 euro la data de 27.10.2010 de 4, 2819
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-O declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
-, ,Experienta similara? anexat pentru cel putin a 3 contracte de serviciisimilare (proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) prestate in ultimii 3 ani.
-3 (trei) recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru prestarea unor servicii similare ? proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice.
-O declaratie caresa contina informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare
-Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.
- certificatISO9001 sau echivalent pentru managementul calitatii
- certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte de servicii similare (proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) a caror suma sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 150.000 lei sau echivalent in euro 35031, 17 la data de 27.10.2010 de 4, 2819lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea Campulung, nr.6-8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str.Victoriei, 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Tel. 0248/219374, Fax: 0248/223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic- Contencios
Adresa postala: str. Calea Campulung, nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. 0248/208718, Fax: 0248/220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 15:50