Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare


Anunt de participare numarul 77170/12.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248/220075, Email: [email protected], Fax: 0248/220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Piata vasile Milea, nr.1, Pitesti, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 353, 989, 261.34RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Drumuri, transport urban;Lotul 2: Turism;Lotul 3: Patrimoniu cultural, monumente;Lotul 4: Infrastructura pentru invatamant, cultura, sanatate, servicii sociale si pentru IMM-uri;Lotul 5: Apa canalizare.Loturile cuprind proiectele de dezvoltare prezentate in Portofoliile de Proiecte potrivit obiectivelor strategice ale judetului Arges in perioada 2009 2013.
Valoarea estimata fara TVA: 353, 989, 261.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie, 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv eligibilitatea;
-Decl. priv neincadrarea in prev art. 181;
-cazier fiscal;
-Decl priv calit de particip la proc;
-imputernicire legala;
-cazier jud;
-certif constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile;
-Decl pe propr rasp priv C.A. pe anii 2006, 2007 si 2008;
- asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat echiv. in lei a: - 90.000 Euro pentru lotul Drumuri, transport urban, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea;
- 450.000 Euro pentru lotul Turism, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea;
-90.000 Euro pentru lotul Patrimoniu cultural, monumente, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea;
- 90.000 Euro pentru lotul Infrastructura pentru invatamant, cultura, sanatate, servicii sociale si pentruIMM-uri , calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea;
-75.000 Euro pentru lotul Apa canalizare, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea.- respectiv candidatul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a servicilor pentru perioada impusa, in valoare de minim echivalentul in Lei a: - 4.500 Euro pentru lotul Drumuri, transport urban, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare ;
- 22.500 Euro pentru lotul Turistica, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare ;
- 4.500 Euro pentru lotul Patrimoniu cultural, monumente, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare ;
- 4.500 Euro pentru lotul Infrastructura pentru invatamant, cultura, sanatate, servicii sociale si pentru IMM-uri, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare ;
- 3.750 Euro pentru lotul Apa canalizare, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-listaprincip serv prest in ultimii 3 ani;
- Decl ref la echipam tehnice;
- Decl priv pers de specialitate;
- Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor
- Std priv sist de manag al calit. ISO 9001, 14001, 18001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Managerul de proiect sa aiba aceasta calitate in minim 5 proiecte similare*;
-Asistent manager sa aiba cel putin 3 ani de experienta profesionala relevanta** si participarea in cel putin 3 proiecte similare*;
-Experti minim 2 experti cu cel putin 3 ani de experienta profesionala relevanta** in domeniul pentru care depune oferta si participarea in cel putin 2 proiecte similare** proiecte similare inseamna contracte de natura si complexitatea celor cuprinse in lotul pentru care se depune oferta**experienta profesionala relevanta inseamna experienta in domeniul proiectelor din lotul pentru care a depus oferta;
-Autorizatia emisa de Min Cult si Cultelor numai pt lotul Patrimoniul Cultural, monumente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Tarif proiectare (lei/ora)
80%
Descriere:
2.
Studii, solutii noi, inovatoare si diverse contributii in domeniul vizat (lot);
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, Pitesti, Arges, cam 180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatorii UCVAP si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programele operationale prin care se deruleaza prioectele cu finantare europeana cu prioritate: - POR - Programul Operational Regional;
- POS. CCE - Programul Operational SectorialCresterea Competitivitatii Economice;
- POS Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Fax: 0248/219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.024/8217800 int 226, Fax: 0248/220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer