Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE
Anunt de participare numarul 58765/16.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGUSENI (CONSILIUL LOCAL DRAGUSENI)
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Draguseni, Cod postal: 717140, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Blezniuc, Tel.0231.549406, Email: [email protected], Fax: 0231.549406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LOC. DRAGUSENI, JUD. BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU REALIZAREA INVESTITIILOR:
1. ALIMENTARE CU APA;
2. RETELE DE CANALIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU REALIZAREA INVESTITIILOR:
1. ALIMENTARE CU APA;
2. RETELE DE CANALIZARE
Valoarea estimata fara TVA: 280, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de buna ex.5% DIN PRETUL CONTRACTULUI, EXCLUSIV TVA se va depune in numerar la casieria primariei, sau prin prezentarea unei scrisori de garantie.- Garantie de participare 600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA (PNDR) MASURA 3.2.2. - AXA 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 181 din OG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: - neancadrarea in situatiile ale art. 181 din OG 34/2006;
- istoricul litigiilor;
- prezentarea oricarui document edificator.
- Cazier judiciar/certificat echivalent. Cerinta minima: prezentare declaratie pe proprie raspundere, declaratie in fata unui notar sau dupa caz, formulare tip emise de DGFP ca participantul nu are obligatii restante la organismele amintite cu valabilitate la data depunerii documentatiei la autoritatea contractanta.
- Cerinta minima obligatorie: COD CAEN 7420
- Cifra de afaceri medie lunara trebuie sa fie cel putin egala cu 100.000 lei.
- Bilantul contabil;
- Balanta la data de 31.12.2007;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: prezentare declaratie pe proprie raspundere, declaratie in fata unui notar sau dupa caz, formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data depunerii documentatiei la autoritatea contractanta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu principalele livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 (5) ani.
- Experienta similara;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;
- Standarde de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Efectivele medii anuale ale personalului angajat;
- indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani de contracte incluzand elaborarea proiectelor. (se solicita minim 3 contracte pentru realizarea de proiecte tehnice in cadrul unor proiecte finantate din fonduri UE)- certificate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: - C/V CAIET DE SARCINI 1000 LEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI DRAGUSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA (PNDR) MASURA 3.2.2. - AXA 3
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI DRAGUSENI
Adresa postala: str. principala, Localitatea: DRAGUSENI, Cod postal: 717140, Romania, Tel.549406, Email: [email protected], Fax: 549406, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 16:01