Licitatie Publica - Servicii de proiectare
Anunt de participare numarul 45828/07.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel.0232/214972;0232/272122, Email: [email protected], Fax: 0232/279654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatea Tg. frumos, judetul Iasi, strada Petru Rares, numarul 82
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru realizare "Reabilitare retele exterioare de apa si canalizare la Centrul de plasament "Sf. spiridon" Tg. Frumos"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru realizare "Reabilitare retele exterioare de apa si canalizare la Centrul de plasament "Sf. spiridon" Tg. Frumos" - proiect tehnic, detalii de executie, proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire, documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor inclusiv obtinerea acestora, documentatie de licitatie - caiet de sarcini (liste de cantitati, piese scrise devize)
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.350 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), a taxelor si a impozitelor locale, certificat ORC, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 sau la 31.12.2007, declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (se vor prezenta cel putin 2 contracte), recomandari, resurse tehnice, resurse umane, declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, declaratie privind subcontractantii, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 178 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria din strada Banu, numarul 6, parter, cod postal 700127, Iasi sau prin OP in contul RO32 RNCB 0175 0009 9180 0001 BCR Iasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: strada Banu, numarul 6, Iasi, cod postal 700127, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali / persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131046441, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi, sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: strada Anastasie Panu, numarul 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despere un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232217822, Fax: 0232222288
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 10:32