Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare a lucrarilor de consolidare a cladirii Sediului Universitatii, ,,Dunarea de Jos, Galati, str. Domneasca nr.47


Anunt de participare numarul 60886/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel.0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare a lucrarilor de consolidarea cladirii Sediului Universitatii, , ,Dunarea de Jos, Galati, str. Domneasca nr.47
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Universitatea, , Dunarea de Jos", Galati, str. Domneasca nr. 47
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborarea studiuluide fezabilitate;elaborarea documetatiei deavizare a lucrarilor de interventii;
- elaborarea proiectului tehnic;
- elaborareadetaliilor de executie si aplanselor aferente;
- elaborarea caietelor de sarcini pe specialitati;
- elaborarea listelor de cantitati de lucrari;
- estimarea valorii lucrarilor ce fac obiectul proiectului;
- elaborarea devizului general;
- recalculareadevizului general dupa desfasurarea procedurii de achizitie de lucrari;
- asigurarea asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor;
- precizarea in proiect a fazelor determinante privind executia lucrarilor pe specialitati;
- intocmirea raportului la receptia la terminarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232700-1 - Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE CONSOLIDARE ACLADIRII SEDIULUI UNIVERSITATII , , DUNAREA DE JOS DIN STR. DOMNEASCA NR.47
Valoarea estimata fara TVA: 294, 117RON
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea intentioneaza ca in urmatoarele 12 luni sa achizitioneze servicii similare;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatie bugetara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificatul de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice taxe achitate la 31.07.2008 original sau copie legalizata);
Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite, Taxe si alte Venituri Locale, din cadrul Primariei taxe achitate la 31.07.2008 (original sau copie legalizata);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata); dovada inregistrarii in SEAP.
Dovada a faptului ca ofertantul este operator SEAP( listare profil, Ia pagina la site-ul e-licitatie .ro la care sa se vada la antet autoritatea ofertanta- adresa trebuie sa fie semnata si stampilata de ofertant); Copie dupa certificatul de inregistrare (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul); Copie dupa actul constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, contractul de societate sau statutul (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generalePrecizam ca valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, dar nu mai putin de 6 luni de la constituire, este de 440.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani;Fisa experienta similara; Precizam ca cel putin un contract din lista lucrarilor trebuie sa aiba o valoare minimade80.000 lei, sau echivalent in euro;o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Pentru serviciile de proiectare ofertantul va prezenta atestate pe specialitatile corespunzatoare categoriei de proiecte ce face obiectul prezentei achizitii, eliberate de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului ( in baza H.G. 925/1995).- Proiectantul si verificatorul de proiect trebuie sa fie atestati si autorizati pentru proiectarea si executarea de interventii asupra monumentelor si situurilor istorice si de arhitectura, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, Legea 401/2003 pentru modificarea si completarea Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii cu toate completarile si modificarile ulterioare.
Se solicita prezentarea planselor si fotografiilor care sustin necesitatea si oportunitatea realizarii lucrarilor, cat si a solutiilor propuse, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda : runda I a licitatiei electronice pe data de 19.09.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Universitatii sau cu OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 10:00
Locul: Universitatea , , Dunarea de Jos, Galati, Str. Domneasca nr.47, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutioanre a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavroploleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Universitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236414112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer