Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare a Obiectului de investitii " Canalizare ape menajere si ape pluviale pentru satele Agris, Agrisu Nou, Ciuperceni, comuna Agris, judetul Satu Mare si Statie de epurare comuna pentru cele trei localitati "


Anunt de participare numarul 52140/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AGRIS (PRIMARIA COMUNEI AGRIS)
Adresa postala: judetul Satu Mare, comuna Agris, localitatea Agris, strada Csury Balint, nr. 68, ,Localitatea: Agris, Cod postal: 447066, Romania, Punct(e) de contact: ELEK SZABO, Tel.0261-878112, Email: [email protected], Fax: 0261-878111, Adresa internet (URL): www.primariaagris.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare a Obiectului de investitii " Canalizare ape menajere si ape pluviale pentru satele Agris, Agrisu Nou, Ciuperceni, comuna Agris, judetul Satu Mare si Statie de epurare comuna pentru cele trei localitati "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Agris, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului : -Proiect tehnic
-Detalii de executie
-Deviz martor-Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor
-Documentatia de impact asupra mediului
-Documentatia privind normele de protectia muncii
-Documentatia privind utilitati si racorduri: energie electrica, apa, drum de acces, telefon
-Documentatia de atribuire a lucrarii de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74276400-8-Servicii de planificare tehnica (Rev.1)
74310000-5-Servicii de testare si analiza tehnica (Rev.1)
74323100-0-Servicii de asigurare a calitatii (Rev.1)
74874000-6-Servicii de gestionare a contractelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Proiectare retele de canalizare apa menajera uzata, apa pluviala ;
- Proiectare Statie de epurare comuna pentru cele trei localitati .
Valoarea estimata fara TVA: 75, 852EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 16.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 500 lei de achitat in numerar la casieria Primariei comunei Agris
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE CES 2005 " Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu " .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie ;
- Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12 A ;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 - Formular 12B ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F12C ;
- Confirmarea cu privire la plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat Certificat de atestare fiscala ;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico- financiara : - Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii trei ani - Formular A1 ;
- Ultimul bilant contabil, vizat de organele competente ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitate de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare )
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului nu mai vechi de 60 de zile ;
- Copia dupa Certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului ;
- Autorizatie de functionare / altele echivalente .Capacitatea tehnica si/ sau profesionala :
- Lista principalelor contracte similare din ultimii trei ani - Formular 12 E ;
- Declaratie privind echipamentele tehnice , utilajele, instalatiile sau echipamentele specifice de care poate dispune - Formular 12 H ;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular 12 I ;
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor ( personalul cheie care este propus sa lucreze in contract ) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD 1 /2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Primariei comunei Agris
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Agris la adresa sus mentionata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Agris
Adresa postala: comuna Agri;, strada Csury Balint, nr. 68, Localitatea: Agris, Cod postal: 447066, Romania, Tel.0261878112, Email: [email protected], Fax: 0261878111, Adresa internet (URL): www.primariaagris.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer