Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare a studiilor de fezabilitate necesare infiintarii perdelelor forestiere de protectie a campului din judetul Constanta Total 984,07 ha


Anunt de participare numarul 53177/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BUCURESTI
Adresa postala: SOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020112, Romania, Punct(e) de contact: ANDREA CHITU, Tel.2331289, Email: [email protected], Fax: 2331289
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare a studiilor de fezabilitatenecesare infiintarii perdelelorforestiere de protectie a campului din judetul Constanta Total 984, 07 ha
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: JUDETUL CONSTANTA- localitatile Albesti, Baraganu , Cobadin , Cogealac , Deleni , Harsova , Independenta , Mircea Voda , Poarta Alba , Saligny , Topalu , Topraisar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Servicii de proiectare a studilor de fezabilitate a perdelelor forestiere de protectie a campului
Continutul studiului de fezabilitate va fi conform HG 28/09.01.2008 cu mentiunea ca la studiul de teren se vor intocmi obligatoriu documentatiile topocadastralapentru fiecare proprietate necesare pentru dezmembrare si inscrierea in Cartea funciara a actelor si faptelor juridice referitoare la acceptul proprietarilor privind infiintarea perdelei forestiere , care va cuprinde pentru fiecare proprietate : memoriu, plan de amplasament si delimitare a imobilului, fisa bunului fix- pentru proprietarii care nu sunt de acord cu infiintarea perdelelor forestiere proiectantul va prevedea in devizul general si financiar sumele necesare pentru expropriere
-Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - 132, 24 ha in localitatea Albesti
Lot 2 -84, 91 ha in localitatea Baraganu
Lot 3 -114, 95 ha in localitatea Cobadin
Lot 4 -77, 69 ha in localitatea Cogealac
Lot 5 -57, 41 ha in localitatea Deleni
Lot 6 -35, 36 ha in localitatea Harsova
Lot 7 -110, 84 ha in localitatea Independenta
Lot 8 -70, 73 ha in localitatea Mircea Voda
Lot 9 -59, 94 ha in localitatea Poarta Alba
Lot 10 -29, 24 ha in localitatea Saligny
Lot 11 -33, 57 ha in localitatea Topalu
Lot 12 -177, 19 ha in localitatea Topraisar
Valoarea estimata fara TVA: 40, 498EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot1-238lei, Lot2-153lei, Lot3-207lei, Lot4-140lei, Lot5-103lei, Lot6-64lei, Lot7-200lei, Lot8-127lei, Lot9-108lei, Lot10-53lei, Lot11-61lei, Lot12-319lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181CAZIER JUDICIAR AL ADMINISTRATORULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT FISCAL care sa ateste ca nu are datorii la bugetullocal si consolidat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente;
Atestat M, A.P.D.R. conform OM681/2003 sau OM 88/2006 pentru ofertantsau echivalente;Certificat ISO 9001; ISO 14001sau dovada depunerii documentatiei necesara pentru obtinerea acestuia avand data anterioara anuntului de participare la licitatie, dar nu mai veche de 6 luni
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ITRSV Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 10:00
Locul: Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si Vanatoare Bucuresti. Soseaua Pipera, nr. 46, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 - sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si de Vanatoare Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Pipera, nr.46, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020102, Romania, Tel.0212331289, Email: [email protected], Fax: 0212331289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer