Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE AFERENTE LEA 400KV GADALIN - SUCEAVA SI INTERCONECTARE LA SEN
Anunt de participare (utilitati) numarul 38372/07.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, et. 6, camera 623., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 0213035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, et. 6, camera 624., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 0213035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, et. 6, camera 625., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE AFERENTE LEA 400KV GADALIN - SUCEAVA SI INTERCONECTARE LA SEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE AFERENTE LEA 400KV GADALIN - SUCEAVA SI INTERCONECTARE LA SEN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232310-0 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE AFERENTE LEA 400KV GADALIN - SUCEAVA SI INTERCONECTARE LA SEN
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN VALOARE DE 35.000 LEI. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI, FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 7.000.000 Lei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare. Obligativitatea prezentarii informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti clienti/beneficiari din Romania.
Situatia financiara. Cerintele minime referitoare la situatia economico- financiara a ofertantului sunt urmatoarele: - Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + Credite bancare 40%
- Indicatorul privind lichiditatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Arhive circulante / Datorii curente 100%
Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii (trei) 3 ani, inregistrate la Administratia Financiara;
In cazul asocierii documentul de mai sus va fi completate de toti membrii asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Autorizare daca este cazul. Experienta similara, activitati similare in ultimii 3 ani. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, daca este cazul. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Dosar de prezentare a sistemului propriu de managemental calitatii particularizat la lucrarea respectiva. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti minim 3. Declaratii privind dotarile specifice. Declaratii privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati. Declaratie privind abordarea generala sau procedurile propuse pentru realizarea scopului contractului. Programul de lucru propus va include si schema organizatorica a echipei de proiect, esalonarea activitatilor aferente proiectului. Planul de implementare a proiectului care va contine graficul de esalonare pe etape calendaristice si activitati specifice fiecarei echipe. Atestatul ANRE pentru domeniul: Proiectare de linii electrice aeriene cu tensiuni nominale de 110 400kV, linii electrice subterane cu tensiuni nominale de 110 sau 220kV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin transfer bancar (50Lei+TVA)la BRD-SMCC, RO23BRDE450SV00952144500 sau in numerar la caseria companiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2008 10:30
Locul: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul documentatiei de atribuire este de 50 RON, fara TVA. Documentatia de atribuire se poate obtine de la: Serviciul Achizitii Publice Investitii si Mentenanta, strada Armand Calinescu nr. 2/4 etaj 6, camera 624, dl. Murasan Ovidiu tel: 021 30 35 986, fax: 021 3035980.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA, Oficiul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: Str. Armand Calinescu 2-4, SECTOR 2. , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 021012 , Romania , Tel.021 3035870 , Fax: 021 3035870, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 15:50