Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare "Amenajare campus scolar, eficient din punct de vedere energetic


Anunt de participare numarul 70375/25.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367, In atentia: Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare "Amenajare campus scolar, eficient din punct de vedere energetic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Timisoara, str.Liviu Rebreanu nr.35 si la locatia prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare AMENAJARE CAMPUS SCOLAR eficient din punct de vedere energetic in Timisoara, Str. L. Rebreanu nr. 35, Jud. Timis, conform temei de proiectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doc. conf. cu HG 28/2008 si Ordin 863./2008 pt.proiectare completa fazele: PAD, PT, CS, PAC+DDE inclusiv obtinere avize necesare pt.obtinere autorizatie de construire, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei lucrarilor conform temei de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 131, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 22.600 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.pe propr. rasp.-Form.12 A, conf. art.180-OUG34/2006;Incadr. in sit. de la art.180-OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura;2.Decl. pe propr. rasp-Form.12 B, conf.art.181-OUG34/2006; Incadr. in una din sit.de la art.180-OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura;3.Certif.de atest.fiscala pt. indeplinirea oblig.exigibile la plata a impozitelor si taxelor-buget general consolidat al stat(original/copie leg.);4.Certif.pt.indepl.oblig. exigibile la plata a impozitelor si taxelor-buget local (original/copie legaliz), Certif.-le trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Op.economici care fig. cu restante la buget gen.consolidat al statului/bugetul local, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din procedura. 5.Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertant nu se emit doc. de mai sus, /nu vizeaza sit. de la art.180 si 181-O.U.G. nr. 34/2006, se va prezenta: Decl. pe propr. rasp/decl.autentif.in fata unui notar, a unei autorit.adm-tive/judiciare/a unei asociatii profess. care are competent; 6.Inf.gen., Form.B1; 7.Certif. const.-ORC (original/copie leg., maxim 30 zile): -ob. de activitate al ofertantului corespunde ob. procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 priv. procedura insolventei/ca oferantul este in incapacitate de plata; 8.Doc. care dov. o forma de inregist. conf. preved. legale din tara de rezidenta (orig. si trad. Autoriz. in lb. romana)9.Acord de asociere-Form.14
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2007, vizat de autoritatile competente
2. Inchiderea la semestrul I 2008, vizat de autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantultrebuie sa aiba profitul anual net pe anul fiscal 2007 pozitiv.2. Soldul contului 121 la semestru I 2008, creditor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane
2.Experienta similara
3.Dotare tehnica
4. Inf. subcontractanti
5.Standarde de asigurare a calitatii
6. Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului, va nominaliza persoanele care urmeaza sa participe la derularea contract., minim: un verificator proiecteatestatul in copie, un arhitect, un inginer rezistenta, un inginer hidrotehnic, un inginer electricautorizat pentru proiectarese va prezenta autorizatia minim pentru 0, 4 KV, un inginer instalatii (sanitare si termice), un inginer autorizatridicari topografice in proiectie nationala avizata OCPI, alipiri etc.), un sef proiect;pt. personalul mentionat se vor prezenta CV-uri, compl.Form.12I 2.lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Form. 12E.Pentru un caz din lista se va prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;3.licenta soft proiectare, doc. din care sa rezulte ca utilizeaza softul de proiectare in mod legal.4. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul)-Form.12G si acord subcontr.-Form.15;Acord asociere (incazul ofertei depuse in comun), -Form.14; 5. copie certificat ISO 9001:2001-servicii similare;6. copie certificat ISO 14001:2005 servicii similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Durata de prestare
10%
Descriere:
3.
Solutia tehnica
39%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar in casieria Autoritatii contractante/virament in cont RO89TREZ62124510220XXXXX-Trez Timisoara, beneficiar: Municipiul Timisoara RO14756536
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate accesa la www.primariatm.ro. Contestatia care se refera la acte ale autoritatii contractante care sunt emise sau au loc inainte de deschiderea ofertelor poate fi inaintata nu mai tarziu de o zi lucratoare inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor, cu conditia transmiterii acesteia si prin fax ori prin mijloace electronice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta sau la CNSC pt.Curtea de Apel Timisoara;in justitie conform L 554/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer