Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare amenajare si asistenta de specialitate ulterioara la sediul sucursalei Constanta a BNR


Anunt de participare numarul 111879/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241543495, In atentia:  Camelia Ardelean, Email:  [email protected], Fax:  0241546104
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241543495, In atentia:  Camelia Ardelean, Email:  [email protected], Fax:  0241546104
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241543495, In atentia:  DIRECTOR, Fax:  0241546104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare amenajare si asistenta de specialitate ulterioara la sediul sucursalei Constanta a BNR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Constanta, str. Revolutiei din 22 Decembrie 1989, nr. 1
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea in vederea compartimentarii spatiilor sucursalei Constanta a BNR, pentru activitati de perfectionare profesionala, de procesare bancnote, de activitate bancare si pentru montarea de echipamente si instalatii aferente functionarii imobilului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform temei de proiectare ? caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 854, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contr.are dreptul de a achiz.ulterior serv.proiectare similare in cond.art.122, lit.j)OUGnr.34
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 15000 RONGarantie de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna si/sau subcontracta serviciile, in conditiile prevazute in OUG 34/2006 si H.G. nr. 925/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG nr. 34/2006);
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- certificat de participare la licitatii- se vor prezenta obligatoriu certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul de stat, emise de D.G.F.P. pentru persoane juridice din Romania, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor si certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale, privind impozitele si taxele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor;
- certificatul de inmatriculare/inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte numele complet al societatii, sediul, persoanele autorizate/administratorii
- cazierul judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator sau pentru persoana imputernicita (unde este cazul) care semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181din OUG nr. 34/2006.
- actul constitutiv al societatii, in copie legalizata, de unde sa reiasa faptul ca ofertantul are prevazut in domeniul de activitate servicii de proiectare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea formularului I - informatii generale, care contine informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani va fi insotita de certificari de buna executie, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei serviciilor de proiectare si care precizeaza daca serviciile de proiectare au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- se va completa formularul L
- Dovada indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a minimum 1 contract similar cu obiectul contractului, respectiv servicii de proiectare la obiective monumente istorice, in valoare de 800000 (optsutemii) lei ? se va completaformularul E ? experienta similara
- Se vor prezenta recomandari de la beneficiarul contractului similar
- Ofertantul este obligat sa demonstreze ca dispune de minimum 7 (sapte) persoane angajate cu carte de munca, sau cu contracte de colaborare vizate de Camera de munca, in cadrul echipei de proiect, dupa cum urmeaza: manager de proiect (arhitect inregistrat OAR), arhitect coordonator (inregistrat OAR si cu drept de semnatura), inginer de structura, inginer de instalatii sanitare, inginer instalatii termice si ventilatii, inginer instalatii electrice, atestati MLPTL sau MCCPN precum si economist devize, cu prezentarea, in copie legalizata, a contractelor de angajare si a atestatelor expertilor/specialistilor angajati- Se va completa declaratia privind efectivul de personal - formularul P - din sectiunea formulare
- Fotografii/fise tehnice de la monumentele istorice similare la care au executat proiecte arhitecturale
- Se va prezenta obligatoriu certificatulISO 9001 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de calitate, in cadrul societatii care depune oferta, pentru lucrari de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 422/18.07.2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ? la monumentele istorice, elaborarea expertizelor tehnice si a proiectelor se efectueaza de experti si specialisti/verificatori tehnici atestati de catre Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 12:00
Locul: Romania, Constanta, str. Traian, nr.51, Cod postal: 900725
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O singura persoana, imputernicita in acest sens, de catre conducatorul ofertantului, cu BI sau CI in termen de valabilitate. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Reprezentantii operatorilor economici (max. doua persoane), care vor depune oferta, imputerniciti de conducerile acestora si cu B.I./C.I. in termen de valabilitate, trebuie sa vizioneze obiectivul BNR, iar in acest sens se vor prezenta la Constanta, str. Revolutiei din 22 decembrie 1989, nr. 1, perioada29.11.2010 ÷ 15.12.2010, intre orele 10.00 ÷ 14.00, dupa o programare prealabila, prin trimiterea unei adrese, la nr. fax. 0241546104 precum si nr. 0213158294. Dupa vizionare ofertantii vor semna un proces verbal de vizionare locatie, in doua exemplare, care va fi semnat si de reprezentantul sucursalei Constanta a BNR.Alte informatii privind tema de proiectare pot fi obtinute de la Banca Nationala a Romaniei ? Sucursala Constanta, Tel: 0241543495.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer