Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE: AMENAJARE SI MODERNIZARE PIATA CENTRALA


Anunt de participare numarul 92133/11.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE: AMENAJARE SI MODERNIZARE PIATA CENTRALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul rm Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de proiectare va solutiona cerintele, in conformitate cu Studiu de fezabilitate (varianta1), atasat prezentului anunt, in sectiunea Documentatie si clarificari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de proiectare va cuprinde:
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, liste de cantitati, caiete de sarcini, antemasuratori-4 exemplare (inclusiv CD) in conformitate cu HG28/2008, ORD. 863/2008
Documentatii pentru obtinere avize, Conform Certificat de urbanism 2 exemplare pentru fiecare documentatie
Din atributiile operatoruluieconomic castigator va face parte si obtinerea avizelor, cu mentiunea ca taxele aferente vor fi achitate de catre Autoritatea Contractanta.
Documentatie tehnica pentru : A.C, O.E, A.D (inclusiv releveu)-2 exemplare pentru fiecare documentatie
Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (dupa caz) 2 exemplare (doar daca este solicitat de Agentia de protectie a mediului ), se intocmeste de persoane autorizate in domeniu, conform Ordin 860/2002
Se va asigura Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarii
Valoarea estimata fara TVA: 776, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata se va face prin virament de la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea unor formulare din care sa reiasa ca: nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar; activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile prezentate anterior; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul local si catre bugetul consolidat al statului; nu a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; nu prezinta informatii false sau prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta.
- pentru persoanele juridice/fizice romane se solicita, certificatul de inregistrare emis camera de Comert si Industrie/ autorizatia de functionare pentru dovedirea formei de inregistrare; pentru a se verifica daca candidatul are ca obiect de activitate cerintele impuse pentru realizarea contractului;
- pentru persoanle juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care ofertantul este stabilit, autorizatia de functiopnare emisa de BNR, pentru a se vedea daca candidatul(banca) este autorizata pentru prestarea de astfel de servicii ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular 3 "Informatii generale"1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani2.In cazul in care ofertantul/asociatia isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Formular nr. 8 - Angajament Tert sustinator financiar
Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa depuna documente care dovedesc ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnata, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si sau pentru spalare de bani.
3. Bilantul contabil la 30.06.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare formular 5-Declaratie privind lista pricipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin doua recomandari pentru contracte similare definitivate .
3.Copii de pe contracte avand ca obiect servicii similare ( lucrari similare-proiectare )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 700.000 lei fara TVA4.Informatii referitoare la personalul de specialitate si utilaje, instalatii si echipamente tehnice
5.Formular nr. 6-DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
6.Formular nr.7 -DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE (se vor anexa CV-uri , diplome si atestate)
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, obligatoriu completare: Formular nr. 9- ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Anexa1, AnexaOfertantul sa detina certificare SR EN ISO 9001/2001SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, in copie legalizata in domeniul corespunzator obiectului achizitiei.Declaratie pe propria raspundere ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Rm Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- ofertantii care trebuie sa prezinte imputernicire in vederea participarii, semnata si stampilata de catre o persoana autorizata din cadrul firmei-membrii comisiei de analiza a ofertei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. VICTORIEI, nr22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Savropoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 038084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic Contencios al Primariei municipiului Rm valcea
Adresa postala: str. g-ral Praporgescu, nr14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer