Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare arhitecturala


Anunt de participare numarul 72795/03.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIORESURSE ALIMENTARE
Adresa postala: Bucuresti, Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Onica, Tel.210 91 28; 211 36 39; 0742 936 205, In atentia: d-lui Vasile Crivat, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 210 91 28; 211 36 39, Adresa internet (URL): http: //www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in domeniulalimentar, servicii de laborator, consultatnta si microproductie in domeniu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare arhitecturala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante precizat la sectiunea I.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare pentru consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare constructie exsistenta, aflata pe lista monumentelor istorice, cu inaltimea variabila (P, P+1E)si amenajare mansarda in volumul podului esistent, pentru organizare ca laboratoare de cercetare, statii pilot pentru cercetare in industria alimentara, birouri si incaperi anexa, executarea unei imprejmuiri noi, realizarea de instalatii noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
elaborare documentatie de proiectare conform HG 28/2008 ( studiu de fezabilitate, documentatie de autorizare, proiect tehnic detalii de executie, caiete de sarcini), pentru consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare constructie exsistenta, aflata pe lista monumentelor istorice, cu inaltimea variabila (P, P+1E)si amenajare mansarda in volumul podului esistent, pentru organizare ca laboratoare de cercetare, statii pilot pentru cercetare in industria alimentara, birouri si incaperi anexa, executarea unei imprejmuiri noi, realizarea de instalatii noi
Valoarea estimata fara TVA: 15, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 30000 ronscrisoare bancara de garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL" CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE" - AXA PRIORITARA 2 - CDI: OPERATIUNA 2.2.1, PROGRAMUL; NATIONAL CAPACITATI, MODULUL I: Proiecte mari de investitii,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare formular12Adeclaratie privind eligibilitatea;
- completare Formular 12 C declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- completare formular 12B, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, in original sau copie lagalizata, valabil la data depunerii ofertei;
- Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta (ANAF) original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei;
PENTRU PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE>
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea formularului Fisa informatii generale ofertant, in care se va declara cifra de medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006). Cifra medie de afaceri trebuie sa fie decel putin 2.362.500lei (de 1, 5 ori valoarea estimata a viitorului contract), respectiv 603.433 euro la cursul BNR din 15.12.2008 (3, 9151 lei/euro);
- Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat la organele competente, in copie certificata conform cu originalul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de cel de cel putin 2.362.500lei (de 1, 5 ori valoarea estimata a viitorului contract), respectiv 603.433 euro la cursul BNR din 15.12.2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 12E, lista principalelor prestari de servicii similare ca specific si anvergura a contractului, in ultimii 3 ani(proiectare reabilitare cladiri monumente istorice si proiectare de laboratoare, linii tehnologice industriale de productie pentru produse alimentare, sau alte obiective similare din punct de vedere al functiunilor);
- dupa caz, in situatia in care operatorul economic (firma de proiectare), nu a elaborat in ultimii 3 ani documentatii de proiectare pentru monumente istorice, sau nu este autorizata de Ministerul Culturii si Cultelor, experienta similara si/sau capacitatea tehnica si profesionala in acest domeniu poate fi sustinuta si de un specialist atestat de MCC, in conditiile art. 190 din OUG 34/2006.- se vor prezenta informatii despre cel putin un contract de proiectare ca specific si anvergura, declarat in formularul 12E, a carui valoare sa reprezinte 20 30% din valoarea viitorului contract, sau cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte 40 45% din valoarea viitorului contract, - se va prezenta cel putin o recomandare (pentru firma de proiectare) in original din partea beneficiarilor de proiecte de laboratoare, linii tehnologice industriale de productie pentru produse alimentare, sau alte obiective similare din punct de vedere al functiunilor, declarati in formularul 12E;
- se va prezenta cel putin o copie, conform cu originalul, a unui contract de servicii de proiectare similar ca valoare si specific, respectiv cel a carui valoare reprezinta 20 30% din valoarea viitorului contract, sau unul din cele 3 contracte a caror valoare cumulata reprezinta 40 45% din valoarea viitorului contract;
- certificat ISO 9001/2000, sau echivalent, pentru firma de proiectare- Declaratia privind efectivul mediu de personal in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), formular 12I;
- Curiculum Vitae pentru personalul tehnic de specialitate (proiectanti) de care dispune ofertantul, si urmeaza a fi angrenat in realizarea proiectului;
- copiile dupa atestatul MCC (al firmei sau al specialistului atestat MCC).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de proiectare ca specific si anvergura, declarat in formularul 12E, a carui valoare sa reprezinte 20 30% din valoarea viitorului contract, sau cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte 40 45% din valoarea viitorului contract,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2008/S251-336414 din 27.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 12:00
Locul: STR. DINU VINTILA, NR. 6, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZANTANTII UCVAP/MINISTERUL DE FINANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL" CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE" - AXA PRIORITARA 2 - CDI: OPERATIUNA 2.2.1, PROGRAMUL; NATIONAL CAPACITATI, MODULUL I: Proiecte mari de investitii,
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 16 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 16 74, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic resurse umane al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 6, sector 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021.210 91 28, Email: [email protected], Fax: 021 211 36 39, Adresa internet (URL): www.bioresurse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer