Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare arhitecturala


Anunt de participare numarul 70247/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIORESURSE ALIMENTARE
Adresa postala: Bucuresti, Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Onica, Tel.210 91 28; 211 36 39; 0742 936 205, In atentia: D-lui A. Onica; V. Crivat, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 210 91 28; 211 36 39, Adresa internet (URL): http: //www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercertare-dezvoltare in domeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare arhitecturala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante precizat la sectiunea I.1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare constructie existenta cu inaltime variabila (P si P+1E) si amenajare mansarda in volumul podului existent pentru organizare ca laboratoare de cercetare, birouri si incaperi anexa, executarea unei imprejmuiri noi, realizarea de instalatii noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect (studiu de fezabilitate, proiect tehnic si detalii de executie) pentru consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare constructie existenta cu inaltime variabila (P si P+1E) si amenajare mansarda in volumul podului existent pentru organizare ca laboratoare de cercetare, birouri si incaperi anexa, executarea unei imprejmuiri noi, realizarea de instalatii noi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 575, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare bancara de participare in valoare de 30.000 RON;
- GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT DE CERCETARE"CRESTEREA CALITATII SI COMPETITIVITATII ACTIVITATII DE CERCETARE-DEZVOLTARE A INSTITUTULUI DE BIORESURSE ALIMENTARE" - PRIN AGENTIA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare formular12Asau Cazier judiciar /certificat echivalent- completarea Formular 12 C Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- completare formular 12B
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul local teritorial, in original (valabil la data depunerii ofertei);
- Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta original;
- Cerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice original, in termen de valabilitate;
- Certificat unic de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului copie certificata conform cu originalul;
PENTRU NPERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE:
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, se completeaza formularul Fisa informatii generale ofertant.
- Bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat la organele competente si balanta de verificare la 31.12.2008;
- Scrisoare de bonitate emisa de o banca ( la care ofertantul are cont deschis si efectueaza operatiuni), de preferinta cu sediul in Romania din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se afla in stare de faliment sau reorganizare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii similare ca specific si anvergura a contractului, in ultimii 5ani(proiectare reabilitare cladiri monumente istorice si proiectare de laboratoare, linii tehnologice industriale de productie pentru produse alimentare); Solicitat - Se precizeaza completarea formularului: Experienta similara12E, care sa contina date despre cel putin un contract de proiectare ca specific si anvergura, a carui valoare sa reprezinte 20 30% din valoarea viitorului contract, sau cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte 40 45% din valoarea viitorului contract.- recomandari in original din partea beneficiarilor de servicii (proiectare reabilitare cladiri monument istoric si proiectare de laboratoare, linii tehnologice industriale de productie pentru produse alimentare), similare ca anvergura, declarati in formularul 12E;
- copia proceselor verbale de receptie a proiectelor similare declarate in lista principalelor prestari de servicii;
- copia proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si receptie finala de la lucrarile proiectate si declarate inLista principalelor prestari de servicii similare formular 12E;
-certificat ISO 9001/2000, sau echivalent pentru firma de proiectare emis de un organism de certificare autorizat.
- Declaratia privind efectivul nediu de personal in ultimii 3 ani;
- informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate (proiectanti) de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, completare Formular 12I si Curiculum Vitae;
- copiile autorizatiilor/atestatelor personalului proiectant/verificatori/auditori de specialitate (arhitectura, rezistenta, gaze, instalatii electrice, ISCIR, auditor energetic, verificator tehnic, atestat MCC, etc.).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract de proiectare ca specific si anvergura, a carui valoare sa reprezinte 20 30% din valoarea viitorului contract, sau cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte 40 45% din valoarea viitorului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 10:00
Locul: str. Dinu Vintila, nr. 6, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTII UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 3191674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic resurse umane al autoritatii contractante
Adresa postala: str. DINU VINTILA, NR. 6, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021 2109128; 021 211 3639, Email: [email protected], Fax: 021 2109128
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2008 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer