Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public ? privat pentru proiectul linia de metrou ?Magistrala 7. Bragadiru ? Vol


Anunt de participare (utilitati) numarul 114689/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Irimie, Tel. 021.319.36.70, In atentia:  Ing. Rotaru Stefan ? Director Tehnic si Investitii., Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public ? privat pentru proiectul linia de metrou ?Magistrala 7. Bragadiru ? Voluntari?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, statii de metrou
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de proiectare asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public ? privat pentru proiectul linia de metrou MAGISTRALA 7. BRAGADIRU ? VOLUNTARI?
Lungime ? aprox. 25, 00 Km; Numar statii ? aprox. 30; Depou ? 1; Parcare ? 1.O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?SERVICII DE PROIECTARE ASISTENTA SI CONSULTANTA TEHNICA, ECONOMICO-FINANCIARA SI JURIDICA PENTRU PREGATIREA SI DERULAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE PARTENERIAT PUBLIC ? PRIVAT PENTRU PROIECTUL LINIA DE METROU MAGISTRALA 7. BRAGADIRU ? VOLUNTARI?
Lungime ? aprox. 25, 00 Km; Numar statii ? aprox. 30; Depou ? 1; Parcare ? 1.O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II
Valoarea estimata fara TVA: 51, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Metrorex isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii similare in valoare de pana la 5.160.000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 550.000 lei. Garantia de buna executie: 6% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital ? Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datoriicu 30 de zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
- Certificat Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (Pentru persoane juridice romane ? in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului cu informatii generale referitoare la:
? Datele de identificare ale operatorului economic;? Media pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009) a cifrei de afaceri globale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 100.000.000 lei.
- Prezentare copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.- Scrisoare de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Centralizator experienta similara: Formular 12E, anexa 1, aferente realizarii de obiective apartinand infrastructurii de metrou subteran.2. Fisa de informatii privind experienta similara (anexa 2 la Formular 12E): - max 3 contracte/proiecte servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica de infrastructura subterana pentru metrouri, realizate si finalizate (receptionate)/aprobate in ultimii 5 ani in care sa fi realizat:
- min 25 km linie de metrou cale dubla din care min 15 km tunele duble de metrou (sau min 30 km tunel fir simplu), cu min 30 statii metrou, un depou; si
? cel putin unul sa fie un SPF/SF aferent unei linii noi de metrou subteran de min 12 km cale dubla din care min 5 km tunele duble de metrou (sau min 10 km tunele fir simplu), cu min 12 statii, un depou.- max 3 contracte/proiecte de servicii de asistenta si consultanta economico-financiara aferente unor proiecte de parteneriat public-privat si/sau similare in domeniul infrastructura subterana pentru metrouri / infrastructura de transport public pe cale ferata urbana/extraurbana, cu valoare de investitie cumulata de 750 mil. Euro, realizate si finalizate in ultimii 5 ani;
- max 3 contracte/proiecte de asistenta si consultanta juridica corespunzator unor proiecte de parteneriat public-privat si/sau similare in domeniul infrastructura subterana pentru metrouri sau infrastructura de transport public pe cale ferata urbana/extraurbana.
3. Recomandare pentru proiectele mentionate, cu date: numele beneficiarului si lucrarii, obiectul detaliat, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, probleme aparute, cazuri de accidente produse, orice amanari, valoare contract.
4. Istoricul litigiilor.
5. Informatii privind dotarile specifice.
6. Resurse umane si structura managementului: Formular 12I si Anexe 1 si 2:
a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalul de conducere;
b) Lista personalului responsabil utilizat, c) Lista personalului angajat.
7. Informatii privind calitatea de participant la procedura.
8. Standarde de asigurare a calitatii la nivelul ISO 9001.
9. Standarde de protectie a mediului la nivelul ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S205-313044 din 21.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5381, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer