Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare cladire « INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI »


Anunt de participare numarul 112423/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala:  Calea Manastur nr.3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400372, Romania, Punct(e) de contact:  Dan Lung, Tel. 0264596384, Email:  [email protected], Fax:  0264593792, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare cladire « INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Documentatia proiectului va fi livrata la sediul autoritatii contractante, Cluj Napoca, Calea Manastur nr.3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare cladire « INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI »
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Documentatia tehnica pentru autorizatia de construire (DTAC) , in patru exemplare atat pe suport de hartie cat si pe suport digital (CD)- Documentatia tehnica de excutie a constructiei(DT + DDE), in patru exemplare atat pe suport de hartie cat si pe suport digital (CD)- Caietul de sarcini (CS) pentru lucrarile de construire a cladirii , in patru exemplare atat pe suport de hartie cat si pe suport digital (CD)- Obtinerea certificatului de urbanism si avizelorsi acordurilor stabilite prin certificatulde urbanism si obtinerea autorizatiei de construire- Macheta a constructiei realizata la scara de 1:50- Asistenta tehnica si urmarirea lucrarilor de executie
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 11000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 8% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantat din FondulEuropean pt.Dezv.Regionala , Proiectul cu titlul? INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI?, contract nr.248/946/14.064/28.09.2010 POSCCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala pentru personae juridice privind impozitele si taxele fatade bugetul statului; Certificat de atestare fiscala pentru personae juridice privind impozitele si taxele locale si altele venituri ale bugetului local ;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art. 180 si 181 din OuG 34/2006 cu modif.si complet. ulterioare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. In cazul in care operatorul economic a fost infiintat recent , acesta va prezenta informatiile referitoare la o perioada, incepand cu data de cand isi desfasoara activitatea comerciala.
- Se solicita completarea Formularul 12J
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca media cifrei de afaceri, declarata in Formularul 12J sa fie de cel putin 850.000 lei , cu respectarea art.178 (1) din OUG34/2006 si art.8(2) si art.11 din HG925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei liste cu principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, de natura contructiilor de cladiri de cercetare si eperimentare si constructiilor de cladiri de laboratoare , continand valori, perioade de prestare (Formular 12 E);Declaratie referitoare la efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Formularul 12 I);Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? se vor anexa formularului 12I, CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Certificat de atestare a calitatii SREN ISO 9001, in termen de valabilitate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unui contract sau mai multor contracte de servicii de proiectare de natura contructiilor de cladiri de cercetare si eperimentare si constructiilor de cladiri de laboratoare, in copie, a carui/carorvaloare totala, sa fie de cel putin 300.000 lei fara TVA, cu respectarea art.178 (1) din OUG34/2006 si art.8(2) si art.11 din HG925/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de prestare
50%
50
Descriere: Indepl. cerintelor solicitate laII.2.1) a)-g)
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 18:00
Locul: VIZUALIZAREA OFERTELOR POSTATE IN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program cofinantat din fonduri comunitare PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE AXA PRIORITARA II, OPERATIUNEA 2.2.1., proiectul cu titlul? INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI?, contract nr.248/ID946/14.064/28.09.2010 cod SMIS 14064
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare Nr. 1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264593865, Email:  [email protected], Fax:  0264593865
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02131046421, Email:  [email protected], Fax:  02131046422, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE STIINTE AGRICOLE SI MEDICINA VETERINARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  CALEA MANASTUR 3-5, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400372, Romania, Tel. 0264596384, Fax:  0264593792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.12.2010 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer