Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare "Construire centru de agrement si turism in padurea Tamas"


Anunt de participare numarul 67968/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare "Construire centru de agrement si turism in padurea Tamas"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Padurea Tamas, Comuna Tamas, Comuna Ungureni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Creerea unei infrastructuri turistice de agrement destinata tuturor categoriilor de varsta, pentru desfasurarea diferitelor activitati in vederea relaxarii, distractiei si petrecerii timpului liber, ce au o actiune favorabila asupra sanatatii fizice si psihice a populatiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa Ia) Studiu de impact asupra mediului 3 exb) Studiu topografic 3 exemplare;c) Studiu geotehnic verificat 3 exemplare;d) Documentatie in vederea obtinerii Certificatului de Urbanism cu viza OCPI 2 exemplaree) Documentatii aferente obtinerii avizelor si acordurilor- 2 exemplare;f) Studiu de fezabilitate conform cerintelor solicitate prin modelul D cuprins in Ghidul Solicitantului pentru Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul major de interventie 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe prin Programul Operational Regional 2007 2013 3 exemplareg) Completarea Cererii de finantare nerambursabila conform Ghidul Solicitantului pentru Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul major de interventie 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe prin Programul Operational Regional 2007 2013, Anexa 1.Etapa IIa) Proiect Tehnic PTh + DE +CS, avizat de verificator 5 exemplare, b) Proiect Autorizatie de Construire, avizat de verificator 2 exemplare, c) Documentatie de Licitatie, ( extras PTh + Caiet de Sarcini), 4 exemplare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 240, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 16.000 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri primite de la Bugetul de Stat HG 1424/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia personala a candidatului / ofertantului1. Formular A(Declaratie privind eligilitatea )2. Formular B (Declaratie privind situatia personala3. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale4. Certificat fiscal pentru persoane juridice5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraB. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2. Statutul societatii din care sa rezulte ca obiet principal de activitate servicii de proiectare3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 800000 lei2. Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara in prestarea de servicii de proiectare similare (minim un contract de proiectare cu o valoare min. de 240000 lei fara TVA)2. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, insotita de certificate constatatoare (recomandari) semnate de beneficiarii serviciilor3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere4. Tabel cu personalul tehnic de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.5. Declaratie privind respectarea legislatiei6. Declaratie privind dotarea cu utilajele7. Declaratie privind subcontractantii8. Certificat ISO 9001 sau sistem propriu de managementul calitatii9. Certificare ISO 14001 sau sistem propriu de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc.atrib.se obt.de la Primaria mun.Bacau, Serv.Achizitii cam.37 in 4 zile de la solicit.Plata doc.DITL Bacau ghiseul 2, orele 8-14
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul major de interventie 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe prin Programul Operational Regional 2007 2013, Anexa 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile, conform art.272, alin.(3) din OUG 34/2006, modificat prin OG 94/4.10.2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234/581849, Email: [email protected], Fax: 0234/588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer