Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare, consultanta si studii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea colectoarelor de apa uzata (SF 3) LOT 1 si a Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea Casetei de Apa Uzata - Dambovita (SF 4) LOT 2


Anunt de participare numarul 126282/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare, consultanta si studii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea colectoarelor de apa uzata (SF 3) LOT 1 si a Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea Casetei de Apa Uzata - Dambovita (SF 4) LOT 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: DDP Bucuresti/Romania (sediul autoritatii contractante)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul prezentei proceduri de achizitie publica are ca obiect atribuirea a doua contracte de prestari servicii de proiectare, consultanta si studii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea colectoarelor de apa uzata (SF 3) LOT 1 si a Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea Casetei de Apa Uzata - Dambovita (SF 4) LOT 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de proiectare, consultanta si studii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 209, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip: LOT1=42.000 lei, LOT2=42.000 lei, instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna executie: 10%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar bancara de buna executie )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 modificata si completataDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de cazier judiciar pentru firma si administratorul firmei, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)sa fie egala sau mai mare cu: Lot I: 4.209.000 lei, Lot II: 4.209.000 leiBilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante, conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana, ??Lichiditate generala?? cel putin egala cu 100%, Asigurarea riscului profesional, tert sustinator conform art.186alin (1), (2)si(3) din OUGnr. 34/2006 modificata si completata in copie ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Resurse tehnice
Informatii privindcapacitatea profesionala
Standarde privind asigurarea calitatii SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent
Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
Informatii privind protectia muncii OHSAS 18001:2008 sau echivalent
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declar privind lista princip serv similare din ultimii 3 ani, Exp similara in ultimii 3 ani impliniti la data term limita pt dep ofertei deruleza/este in curs de finalizare/a finalizat in calitate de leader al unei asoc, asoc unic sau simplu asoc, 1 contr de proiectare, consultanta si studii a caror valoare sa fie de min: Lot I-2.000.000 lei, din care sa fi rezultat proiecte complexe de infrastructura de ape uzate (reabilitare/extindere/modernizare colectoare de ape uzate).Lot II-2.000.000 lei, din care sa fi rezultat proiecte complexe de infrastructura de ape uzate (reabilitare/extindere/modernizare colectoare de ape uzate), copii contracte prin care demonstraza experienta similara, recomandari/certificari, complet fisei pt fiecare contractDeclar pe proprie rasp ca ofert? liderul asoc are acces la toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, resurse hardware si software necesare finaliz cu succes a sarc din CS(printr-un contract de inchiriere, conces, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora) utilaje care sa funct la intreaga capac si care sa fie folosite in cadrul derularii acestora.Nu vor fi admise ulterior costuri suplim aferente asig resurselor de acest gen.Efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani.Lista pers-Expertii cheie, 1 director de proiect, 1 director de proiect adj. Personal de exec 1 Expert Canalizare, 1 Expert Masuratori, 1 Expert Geotehnic, 1 Expert Infrastructura, 1 Expert excavatii tuneluri, 1 Expert hidrogeologic, 1 Proiectant de specialitate, 1 Verificator de proiecte, 1 Modelator hidraulic, 1 Specialist de Mediu, 1 Expert Contract, 1 Expert Financiar, 1 Scafandru industrial, 1 Coordonator de protectia muncii, CV semnat si stampilat in original cu mentiunea? Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele reavazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii? copie conform cu originalul a diplomelor de studii, a atestatelor /certificatelor profesionale, valabile la data desch of.Tert sustinator cf. art 190 alin.(1), (2)si(3) din OUG nr.34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii) si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer